رویـدادهـا

گزارش روز سوم مسابقات؛

حضور پرشور خانواده‌ها در سومین روز لیگ فوتسال فناوران

حضور پرشور خانواده‌ها در سومین روز لیگ فوتسال فناوران

با دیگران به اشتراک بگذارید

روز سوم مسابقات لیگ فوتسال فناوران با برگزاری 6 بازی به پایان رسید. حضور پرشور خانواده‌ها در این روز، از جمله جذابیت‌های این روز مسابقات بود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در روز سه شنبه اول آذر ماه، بازی دو تیم عمران مدرن و بومرنگ با سوت داور آغاز شد و تیم بومرنگ توانست با ۴ گل بر حریف خود پیروز شود. در نهایت نتیجه این بازی 4 بر 2 پایان یافت.
مسابقه دوم بازی‌ها میان تیم ریجن و نورون بود که ۵ بر 1 به نفع تیم نورون به پایان رسید.
در ادامه مسابقات، در سومین بازی، تیم زیست تخمیر و حصین به مصاف هم رفتند که این دیدار ۳ بر ۳ به تساوی کشید و با وجود حمله‌های خوب هر دو تیم اما این دیدار برنده‌ای نداشت.
در ادامه، تیم آریا طب فیروز در بازی چهارم با تیم سِپ دیدار داشت. این بازی هیجان زیادی در سالن ایجاد کرده و هواداران تیم‌ها با تشویق‌های مکرر حال و هوای ورزشی خوبی به سالن بخشیده بودند. در این دیدار، تیم سپ موفق شد ۳ بر ۲ تیم آریا طب فیروز را شکست دهد و تیم آریا طب فیروز با وجود بازی خوب و حمله‌های مکرر موفق به برد این بازی نشد.
در ادامه دیدارهای روز سوم، تیم پویش دارو و هنام فارمد به مصاف هم رفته و پویش دارو توانست بدون باز شدن دروازه ۳ گل به حریف خود بزند.
در مسابقه آخر این روز، به عنوان ششمین بازی، فناپ زیر ساخت و رایمون به دیدار هم رفتند که بازیکنان تیم رایمون با همان انرژی بالای بازی قبلی و کار تکنیکی توانستند بدون باز شدن دروازه خود یک گل به حریف زده و پیروز میدان شوند.

شایان ذکر است، مسابقات لیگ فوتسال فناوران از نشانی زیر به صورت زنده در بستر آپارات پخش می شود. در روزهای گذشته استقبال خوبی از پخش زنده مسابقات شده است.
www.aparat.com/pardistechpark/live

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir