رویـدادهـا

اینوتکس2024

حضور ۱۰ شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان در اینوتکس ۲۰۲۴

حضور ۱۰ شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان در اینوتکس ۲۰۲۴

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک فناوری پردیس در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس حضور پرشوری داشتند.

به گزارش ستاد خبری اینوتکس ۲۰۲۴، شرکت‌های فناورانه بسیاری در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس حضور داشتند که از این میان، ۱۰ شرکت مرکز رشد فناوری نخبگان در اینوتکس ۲۰۲۴ غرفه داشتند که شامل شرکت کامل‌پرداز آرمان، توسعه ابزار دقیق و کنترل، مثلث هوشمند نوین ارتباط، بهین بینا پردازش، پیشگامان فناوری توسعه طب توران، نویان انرژی برد کیان قشم، هسته فناور نوین سیستم، تجارت فردای دماوند، طرح و توسعه پردازش همکاران و مدلسازان دیجیتال آینده اوژن می‌شود.

شرکت کامل‌پرداز آرمان، در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و دو محصول با برندهای کامل گلد و کامل اپ را توسعه داده است. این شرکت در نمایشگاه با محصول نرم افزار مدیریت فروشگاهی حضور دارد. شرکت توسعه ابزار دقیق و کنترل، در زمینه طراحی و ساخت انواع پوزیشنرهای شیرآلات کنترلی فعال است و در نمایشگاه اینوتکس،‌ یکی از انواع پوزیشنرهای شیرآلات کنترلی را ارائه کرده است. محصول این شرکت، برای پالایشگاه و نیروگاه‌ها کاربرد فراوانی دارد.

شرکت مثلث هوشمند نوین ارتباط، یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس است که در سال‌های اخیر محصولات بسیاری را تولید کرده است. محصول الوکام که در بازار نیز موجود است، یکی دیگر از محصولات شرکت مثلث هوشمند نوین ارتباط است. این محصول، مناسب سازمان‌‌ها و شرکت‌های بالای 50 نفر و راه‌اندازی مرکز تماس اینترنتی است.

بهین بینا پردازش، یکی دیگر از شرکت‌های مرکز رشد پارک پردیس است که در اینوتکس ۲۰۲۴ حضور دارد. حوزه فعالیت این شرکت، هوش مصنوعی است. محصول این شرکت، برند دیدبان است که در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزارهای هوشمند دوربین‌های نظارتی در این نمایشگاه حضور دارد. شرکت پیشگامان فناوری توسعه طب توران که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند و دستگاه آندوسکوپی را توسعه داده است برای جراحی‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نویان انرژی برد کیان قشم، یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس است که با محصول زباله‌سوز خود شناخته می‌شود. این محصول کاربردهای فراوانی در زمینه بازیافت پسماندهای بیمارستانی و پالایشگاهی دارد.

یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس،‌ هسته فناور نوین سیستم است که در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات پزشکی فعال است. دستگاه پرینتر سه بعدی فلزی یکی از محصولات پرکاربرد شرکت هسته فناور نوین سیستم است.

شرکت تجارت فردای دماوند نیز در زمینه ساخت پهپادهای غیرنظامی فعالیت می‌کند و بیشتر محصولاتش مربوط به پهپادهای کشاورزی است. شرکت طرح و توسعه پردازش همکاران که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال است نیز یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اینوتکس است و مرکز تماس ابری، محصول اصلی آن به حساب می‌آید.

علاوه بر شرکت‌هایی که معرفی شدند،‌ شرکت مدلسازان دیجیتال آینده اوژن که فعالیت اصلی‌اش بازی‌سازی است. این شرکت، از شرکت‌های مرکز رشد نخبگان پارک پردیس به‌حساب می‌آید و در نمایشگاه اینوتکس یکی از بازی‌های ساخته شده این شرکت ارائه می‌شود. این بازی،‌ جنگ صنایع نام دارد.

علاوه بر شرکت‌های ذکر شده، برخی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس، در سالن‌های نمایشگاه غرفه دارند. شرکت دیده‌پرداز هوشمند رایمون در غرفه سنگ آهن مرکزی حضور دارد. این شرکت، در زمینه ساخت پهپادهای غیرنظامی فعالیت می‌کند. شرکت هسته فناور سنام که در زمینه فناوری اطلاعات با تاکید بر امنیت سایبری فعال است نیز در اینوتکس ۲۰۲۳ غرفه دارد و محصولش را معرفی می‌کند. شرکت نوآوران نوا ویرا نیز در ایستگاه آینده اینوتکس ۲۰۲۴ حضور دارد و سیستم مدیریت محتوا را ارائه می‌کند. 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir