رویـدادهـا

حمايت ويژه معاونت علمي و فناوري رييس‌جمهور از صدور و انتقال فناوري در اينوتكس 2014

حمايت ويژه معاونت علمي و فناوري رييس‌جمهور از صدور و انتقال فناوري در اينوتكس 2014

با دیگران به اشتراک بگذارید

با رويكرد تسهيل فرايند تبادل و انتقال فناوري ميان شركتهاي دانش‌بنيان ايراني و طرفهاي خارجي متناظر آنها، معاونت علمي و فناوري رييس‌جمهور تسهيلات ويژه‌اي را براي قراردادهاي فروش و انتقال فناوري در نمايشگاه بين المللي فناوري و نوآوري در نظر گرفته است.

 

امين‌رضا خالقيان، مديركل ارتباطات و امور بين الملل پارك فناوري پرديس با شاره به اين مطلب افزود: در راستاي توافق انجام شده با معاونت علمي و فناوري رييس‌جمهور، تسهيلات قرض‌الحسنه براي شركتهاي ايراني كه خريدار فناوري از طرفهاي خارجي هستند پيش‌بيني شده است تا شركتهاي ايراني بتوانند با شرايط مناسب و قدرت چانه‌زني بالاتري به فناوري‌هاي موردنظر خود دست يابند.

 

وي با اشاره به آنكه اين تسهيلات تا سقف 70% مبلغ قرارداد قابل پرداخت خواهد بود افزود: همچنين براي شركتهاي ايراني كه بتوانند محصول دانش‌بنيان يا فناوري خود را به طرفهاي خارجي بفروشند، جوايز صادراتي تا سقف 5% مبلغ فروش در نظر گرفته شده است.

 

خالقيان همچنين رويكرد اصلي نمايشگاه اينوتكس را تبادل و انتقال فناوري عنوان و خاطر نشان كرد: حضور شركتهاي فناور خارجي از كشورهاي صاحب فناوري در كنار شركتهاي دانش‌بنيان ايراني قطعا زمينه‌ساز تحقق اين هدف خواهد بود.

 

شايان ذكر است نمايشگاه بين‌المللي فناوري و نوآوري با عنوان اينوتكس 2014 طي رزوهاي دوم تا چهارم خردادماه سالجاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir