رویـدادهـا

توسط پارک فناوری پردیس با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های عضو

حمایت از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی

حمایت از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار و برندینگ فعالان حوزه نفت و انرژی، از شرکت‌های عضو خود برای شرکت در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فراخوان دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی منتشر شد. این نمایشگاه 27 تا 29 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

پاویون پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی برگزار خواهد شد.

پارک فناوری پردیس به منظور انتقال دانش فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، از شرکت‌های عضو پارک برای حضور در این نمایشگاه، حمایت می‌کند.

از میان محورهای موضوعی دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می‌توان به «انتقال دانش فنی»، «انجام خدمات مهندسی»، «ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازرسی فنی»، «حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان»، «توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی» و غیره، اشاره کرد.

 «همراهی و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان در مناقصات و تامین آورده اولیه جهت اخذ ضمانت‌نامه‌ها، ارائه ضمانت‌نامه، ارتقای ارزیابی کیفی با ارائه سوابق اجرایی و قراردادی پارک و ...»، «حمایت از اخذ استانداردهای مورد نیاز صنعت نفت در جریان اجرای پروژه‌ها»، «تشکیل کنسرسیوم‌ جهت افزایش توان فنی و اجرای پروژه در صورت نیاز»، «تامین مالی در جریان اجرای پروژه از سوی پارک و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی»، «حمایت از تعریف طرح‌های کلان ملی»، «جلوگیری از ورود تجهیزات مشابه خارجی پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه‌ها» و «تسهیل فرآیند ورود به وندورلیست صنایع» حمایت‌هایی است که پارک فناوری پردیس به شرکت‌های عضو خود برای حضور در این نمایشگاه و همایش ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه و نشست‌های تخصصی و همچنین تعامل نزدیک با صنعت پتروشیمی، لازم است حداکثر تا 16 بهمن ماه حضور خود را اعلام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام حضور در نمایشگاه می‌توانند با آقای علی‌پور به شماره 75250250 داخلی 2308 و 2325 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir