رویـدادهـا

پس از آغاز به کار دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی در پارک؛

خدمات پلیس+۱۰ به زودی در پارک فناوری پردیس ارائه می شود

خدمات پلیس+۱۰ به زودی در پارک فناوری پردیس ارائه می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیر دفتر پیشخوان دولت پارک فناوری پردیس می گوید در راستای شعار «همه چیز در پارک هست» و پس از از راه اندازی نخستین دفتر پیشخوان پارک، بخش خدمات ثبت احوال و خدمات اپراتورها و خدمات پلیس+۱۰ نیز به زودی در این مرکز ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومي پارک فناوری پردیس، دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی به تازگی با حضور مسئولان پارک و با هدف ارائه خدمات رسانی به شرکت‌های عضو در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. این دفتر با ارائه خدمات گسترده تلاش دارد تا قدمی دیگر در راستای شعار «همه چیز در پارک هست» را محقق کند.
ازین رو مقصودی مدیر دفتر پیشخوان خدمات دولت به خبرنگار ما در خصوص خدمات ارائه شده توسط این مرکز گفت: در حال حاضر خدمات این دفتر ارائه تـاﯾﯿدیه تـحـصـیلی، عـــوارض و خــلافی خـــودرو، تــمدید و صــدور کـارت بـهداشت، ثــبت نــام و تـمدید بـیمه سـلامـت، تــمدید و صــدور کـارت‌های خـانه کـارگر، ثـبت نـام و احـراز هــویت ثنا، سخا، سجا، ثـبت نام در کارگزاری ها، کلیه خدمات تامین اجتماعی (بیمه تامین اجتماعی از جمله برای دانشجویان)، خدمات اظهارنامه‌های مالیاتی و دريافت کد بورسی، فروش دستگاه پز (POS)، فروش سیم کارت همراه اول و کلیه امور مربوط به کافی نت است.
به گفته وی، ارائه خدماتی چون ثبت احوال (کارت ملی و شناسنامه) و خدمات اپراتورها (همراه اول، ایرانسل، رایتل و ....)، همچنین خدمات پلیس +۱۰ در آینده نزدیک در این پیشخوان فعال می شود. همچنین مقصودی از برنامه آتی این واحد برای حضور دفتر خدمات قضایی در پارک خبر دارد.
وی تصریح کرد: این خدمات برای کارکنان و اعضای شرکت های داخل پارک و سایر مردم خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با خدمات مناسب سطح رضایت کار را بالا ببریم و متقاضیان دریافت خدمات بصورت تلفنی نیز می توانند راهنمایی های لازم را از دفتر پیشخوان دولت پارک فناوری پردیس بگیرند.
نشانی: خیابان دانش۷، ساختمان رفاهی طبقه اول، واحد۳۲۱۶

شماره تماس: ۷۶۲۵۰۰۹۲
با مدیریت: محمد ضیغمی
شماره مجوز: ۷۲۱۶۲۵۶۶
روزهای کاری: از شنبه تا چهارشنبه
ساعت ۸ صبح الی ۴:۳۰ بعد از ظهر

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir