رویـدادهـا

خط پایان دومین هماورد مخترعین در طرح تواناسازی کارآفرینان و فناوران (تیکاف)

خط پایان دومین هماورد مخترعین در طرح تواناسازی کارآفرینان و فناوران (تیکاف)

با دیگران به اشتراک بگذارید


دومین رویداد حضوری از دومین دوره از طرح تیکاف با حضور مخترعین و صاحبین طرح‌ها، در تاریخ 11 الی 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد محمدیان، کارشناس مرکز توسعه کسب‌وکار فناوری پارک فناوری پردیس ضمن اعلام این خبر گفت: طرح تواناسازی کارآفرینان و فناوران (تیکاف) در آذرماه گذشته فعالیت خود را با حضور 90 مخترع از سطح کشور و برگزاری جلسات تخصصی مشاوره‌ی تجاری‌سازی به صاحبان هر طرح آغاز نمود.

وی افزود: صاحبان طرح‌ها در این مدت از خدمات غیرحضوری و پشتیبانی‌های متنوعی برخوردار شده و در اسفندماه 97 رویداد مقدماتی تیکاف با ارائه‌ی آموزش طراحی مدل کسب‌وکار و تدوین طرح کسب‌وکار، تیم‌سازی، روش‌های تأمین مالی و آموزش‌های اولیه با محوریت تجاری‌سازی برگزار شد.

محمدیان ضمن بیان اینکه تا امروز کلیه‌ی صاحبان ایده و مخترعین حاضر، با راهنمایی و توصیه‌های مشاوران طرح تیکاف در حال طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار ویژه‌ی خود بوده‌اند، افزود: در روزهای 11 الی 13 اردیبهشت‌ماه جاری شاهد حضور مجدد این مخترعین در پارک فناوری پردیس و برگزاری آموزش‌های حضوری و مشاوره‌های تخصصی مختلف درزمینه‌ی تجاری‌سازی و رفع چالش‌های طرح‌های تهیه‌شده به‌نحوی‌که افراد قادر به کسب درآمد و ایجاد ثروت شوند، خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این طرح که از طریق آموزش، مشاوره، انگیزش و شبکه‌سازی، با حمایت پارک فناوری پردیس و بنیاد ملی نخبگان و همچنین همکاری مرکز شتابدهی نوآوری یاس برگزار خواهد شد، تواناسازی مخترعین به‌منظور انتخاب بهترین مسیر تجاری‌سازی و دستیابی به مهارت‌های لازم برای ایجاد ارزش‌افزوده از اختراعات است.

لازم به ذکر است، پشتیبانی تخصصی از مخترعین در جهت دستیابی به اهداف تیکاف تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir