رویـدادهـا

در حاشیه افتتاح خانه نوآوری ایران و با حضور «سورنا ستاری»

نمایشگاه محصولات حوزه سلامت پارک فناوری پردیس در کنیا افتتاح شد

نمایشگاه محصولات حوزه سلامت پارک فناوری پردیس در کنیا افتتاح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نمایشگاه محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت، همزمان با گشایش خانه نوآوری ایران در کنیا، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در حاشیه افتتاح خانه نوآوری ایران در کنیا با حضور «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه تخصصی محصولات تولید شده در حوزه سلامت توسط شرکت‌های عضو پارک، افتتاح شد.

«میلاد صدرخانلو»، رئیس  مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی، توسعه بازار صادراتی شرکت‌های پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت است.

وی توضیح داد: بازار وسیع کشورهای آفریقایی، به خصوص شرق آفریقا و توانایی بالای شرکت‌های حوزه سلامت پارک فناوری پردیس دلیل برگزاری این نمایشگاه و ایجاد بستری برای بازاریابی محصولات آنها بود.

صدرخانلو در خصوص تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند. برخی از این شرکت‌ها محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته و برخی تنها با ارائه کاتالوگ به معرفی محصولات خود می‌پردازند.

رئیس  مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در مورد شرکت‌های عضو پارک در این نمایشگاه گفت: شرکت‌های «پویندگان راه سعادت»، «پویندگان پزشکی پردیس»، «کاوندیش سیستم»، «الکترونیک برتر» و «داهیان» از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس حاضر در این نمایشگاه هستند.

وی اضافه کرد: از جمله محصولات موجود در نمایشگاه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت، می‌توان به مانیتور اعلام علائم حیاتی، ویریبل مانیتور و ونتیلاتور، دستگاه الکترو کوتر، انواع ماسک و ضدعفونی کننده، انواع پک جراحی، ترمومتر و پالس اکسی متر سدنا، اشاره کرد.

صدرخانلو اظهار داشت: در زمان افتتاحیه این رویداد بیش از ۲۰ گروه و شرکت از این نمایشگاه بازدید کردند. همچنین در زمان افتتاحیه طی این نمایشگاه 15 جلسه میان گروه‌ها و شرکت‌های کنیایی و ایرانی برگزار شد. 

شایان ذکر است نمایشگاه محصولات تولید شده در حوزه سلامت توسط شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، توسط کارگزار تجارت فناوری (بروکر) تخصصی پارک، شرکت «فر پویان» برگزار شد. شرکت‌های متقاضی برای حضور در این نمایشگاه بدون پرداخت هزینه استقرار، می‌توانند از طریق تماس با مرکز توسعه تجارت فناوری و با استفاده از خدمات شرکت فر پویان محصولات حوزه سلامت خود را در معرض دید مشتریان آفریقایی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir