رویـدادهـا

با حضور 11 شرکت دانش بنیان پارک؛

در پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی چه گذشت؟

در پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی چه گذشت؟

با دیگران به اشتراک بگذارید

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» با حضور پاویون پارک فناوری پردیس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در این نمایشگاه که از جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه تا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار شد، پاویون پارک فناوری پردیس با حضور ۱۱ شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک برقرار است.

شرکت توسعه دانش و فناوری ایلیا، مپصا، ایده‌کاوان صنعت پردیس، فاران، مشاوران حفاری پارسیان کیش، مهر انرژی، پیشرو صنعت پارس پارت، صنعت‌کاران الکترونیک مراغه، کارآفن پرداز مبتکر مانا، تسلا کالا و مبنا پژوهان فناوری‌های نوین آتیه شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک پردیس هستند که در این نمایشگاه و در پاویون پارک فناوری پردیس به عرضه دستاوردهای خود در حوزه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پرداختند.

بیش از 500 بازدید از پاویون پارک، 130 جلسه کارشناسی و امضای ۶ تفاهم نامه ماحصل 4 روز حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه شرکت ایرانیان بانژ با یک تفاهم نامه، شرکت پارس پارت با یک تفاهم نامه و شرکت کارآفن پرداز نیز با یک تفاهم نامه گامهای عملی برای اجرای پروژه های نفت و گاز را برداشتند.

علاوه بر این در این نمایشگاه بین شرکت پارسیان کیش و شرکت زاروبژنفت از کشور روسیه جهت انتقال فناوری به امضا رسید.

همچنین در راستای هم‌افزایی بین شرکت‌های عضو بین ‌شرکت پیشروصنعت پارس پارت و شرکت مشاوران حفاری پارسیان کیش تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت تجهیزات سرچاهی به امضا رسید.

همچنین در این نمایشگاه، تفاهم‌نامه‌ای فیمابین پارک فناوری پردیس و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب جهت بومی‌سازی اقلان راهبردی و تحریمی و استفاده از توان بونی در زنجیره بالادست صنعت نفت منعقد شد.

دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس اوجی وزیر نفت، دکتر دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، دکتر باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و سایر مسئولان مختلف مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و هم چنین شرکت های مختلف نفت و گاز از محصولات و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

هم چنین برخی از نمایندگان کشورهای خارجی با حضور در پاویون پارک فناوری پردیس از نزدیک در جریان دستاوردهای این پارک در حوزه های مرتبط با نفت قرار گرفتند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir