رویـدادهـا

در مراسم اختتامیه نمایشگاه آبادیران و با حضور شرکت بهپاد طب ایرانیان صورت گرفت:

دریافت تندیس آبادیران توسط یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

دریافت تندیس آبادیران توسط یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

در مراسم اختتامیه نمایشگاه آبادیران که با مشارکت سیصد شرکت دانش بنیان برگزار گردید، شرکت بهپاد طب ایرانیان از شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس موفق شد تندیس آبادیران را در حوزه سلامت دریافت نماید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت فعال دستگاه‌های مختلف فعال در حوزه محرومیت‌زدایی در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه پس از ارایه گزارشی از رویدادها و دستاوردهای نمایشگاه، از شرکت های برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد. از جمله این شرکت ها، شرکت بهپاد طب ایرانیان از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس بود که موفق به دریافت تندیس آبادیران را در حوزه سلامت شد.

این شرکت با تولید داروی دانش بنیان نوع یک، لیش جی وان، در حال ارائه خدمات به مناطق محروم ایران اسلامی جهت درمان بیماری لیشمانیوز است. بیماری لیشمانیوز، بیماری فراموش شده مناطق محروم است که هم اکنون استانهای زیادی را در کشور به خود درگیر ساخته است.

بر اساس این گزارش نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) روزهای 23 لغایت 25 خرداد 1402 در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir