رویـدادهـا

افتخارآفرینی دیگری توسط اعضای پارک فناوری پردیس؛

دریافت لوح زرین جشنواره ملی شیخ بهایی توسط شرکت صنایع ارتباطی آوا

دریافت لوح زرین جشنواره ملی شیخ بهایی توسط شرکت صنایع ارتباطی آوا

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت صنایع ارتباطی آوا از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان موفق به دریافت لوح زرین در گروه فن آفرینان رشد یافته شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی که 21 اردیبهشت 1402 در اصفهان برگزار شد، شرکت صنایع ارتباطی آوا از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس موفق به دریافت لوح زرین در گروه فن آفرینان رشد یافته از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شد. داوود‌ ادیب، رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا این لوح را دریافت کرد.

جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی جامع ترین و قدیمی ترین رویداد فن‌آفرینی و فناوری کشور بوده و ماموریت‌های دوره هفدهم شامل شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تمرکز بر برقراری ارتباط بین فن‌آفرینان و سرمایه‌گذاران، شناسایی و معرفی چالش‌ها و استراتژی‌های رشد کسب‌وکارها، گسترش بازار محصولات و خدمات فناورانه و دانش‌بنیان، شناسایی و معرفی مهارت‌های ارتباطی در بازار کار جهانی و معرفی فناوری‌های روز و کلان‌روندها در صنایع و تاثیرگذار کشور بوده است.

شرکت صنایع ارتباطی آوا برای نخستین بار در ایران، از سال 1379، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان NGN و IMS آغاز نمود. این شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس در سال 1401 به عنوان شرکت برتر و پیشرو در توسعه فناوری، واحد برتر تحقیق و توسعه سال 1401 استان تهران، کارآفرین برتر بخش صنعت استان تهران و کارآفرین برتر ملی معرفی شده بود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir