رویـدادهـا

با حضور 9 شرکت عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین المللی صنعت برق

دستاوردهای های پارک فناوری پردیس در صنعت برق ارائه می شود

دستاوردهای های پارک فناوری پردیس در صنعت برق ارائه می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

دستاوردهای پارک فناوری پردیس در صنعت برق با حضور 9 شرکت عضو این پارک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق ارائه می‌گردد. پاویون پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه در سالن 40 نمایشگاه بین المللی تهران برپا می‌شود. این نمایشگاه از امروز پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دستاوردهای 9 شرکت عضو پارک فناوری پردیس در حوزه صنعت برق در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ارائه شده است. در این نمایشگاه همچنین جلسات معرفی محصولات شرکت های عضو پارک فناوری پردیس نیز برگزار می شود.در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق، شرکت های توان پژوهان فناور پاسارگاد، تسلا‌کالا، الکترومغناطیس ظفر، صنایع الکترونیک فاران، الکترونیک سپیدافرا، معراج طرح یاران، گروه پایاب، یادمان صنعت پاسارگاد و آژمان مدار کاسپین به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.
از محصولات ارائه شده توسط شرکت های پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه می توان به اینورترهای خورشیدی، انواع ترانسفورماتور، چوک، فیلتر و تجهیزات جانبی، اینورتر باتری شارژر UPS، شبیه سازی و دوقلوی دیجیتال، اسکادا در بستر IOT و منابع تغذیه سوئیچینگ و تجهیزات تست خطوط برق اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از امروز سه‌شنبه تا جمعه هفته‌جاری (23 تا 26 آبان) با مشارکت 474 شرکت داخلی از جمله 9 شرکت عضو پارک فناوری پردیس و 110 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. پاویون پارک فناوری پردیس نیز در سالن 40 نمایشگاه بین المللی پذیرای علاقه مندان است.
شایان ذکر است اولین جشنواره تخصصی صنعت برق ایران همزمان با برگزاری این نمایشگاه، برپا می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir