رویـدادهـا

همراه با تسهیلات حمایتی

دعوت از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برای شرکت در نمایشگاه الکامپ

دعوت از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس برای شرکت در نمایشگاه الکامپ

با دیگران به اشتراک بگذارید

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از ۱۸ تا ۲۱ تیر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور شرکت های فعال این حوزه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک و کامپیوتر عضو پارک فناوری پردیس با بهره‌مندی از آیین‌نامه حمایتی، می‌توانند در قالب یک پاویون در این نمایشگاه حاضر باشند.

تسهیلات حمایتی پارک فناوری پردیس برای شرکت های متقاضی

در این زمینه تسهیلات بلاعوض تا سقف ۸۰% در اجاره زمین نمایشگاه و غرفه سازی برای شرکت‌های مرکز رشد و اعضای شعب تا سقف ۶ متر مربع و تسهیلات بلاعوض تا سقف ۵۰% در اجاره زمین نمایشگاه و غرفه سازی برای واحدهای فناور تا سقف ۱۲ متر مربع در نظر گرفته شده است.

گفتنی است واحدهای متقاضی باید نامه درخواست با ذکر متراژ مورد نیاز و معرفی نماینده شرکت را تا پایان روز کاری؛ سه‌شنبه ۲۵خرداد ماه به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس ارائه دهند.

لازم به ذکر است با توجه به تخصیص متراژ مشخص زمین نمایشگاهی برای پارک فناوری پردیس، اولویت درخواست، ملاک حضور در نمایشگاه بوده و با تکمیل ظرفیت، ثبت نام صورت نمی‌پذیرد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۱۳۵ و برای ارسال نامه به شماره نمابر ۷۶۲۵۰۱۰۰ تماس حاصل فرمایند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir