رویـدادهـا

با هدف ارائه خدمات به کارکنان شرکت های عضو پارک؛

دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی پارک فناوری پردیس افتتاح شد

دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی پارک فناوری پردیس افتتاح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

صبح امروز دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی پارک فناوری پردیس با هدف ارائه خدمات به کارکنان شرکت های عضو افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛

دفتر یشخوان خدمات دولت و بخش عمومی صبح امروز با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و معاونان و مدیران پارک در پارک فناوری پردیس افتتاح شد. این دفتر با ارائه گستره متعددی از خدمات تلاش دارد تا قدمی دیگر در راستای شعار «همه چیز در پارک هست» را محقق کند.

از جمله خدمات این دفتر می توان به ارائـــه تـاﯾﯿدیه تـحـصـیلی، عـــوارض و خــلافی خـــودرو، تــمدید و صــدور کـارت بـهداشت، ثــبت نــام و تـمدید بـیمه سـلامـت، تــمدید و صــدور کـارتهای خـانه کـارگر، ثـبت نـام و احـراز هــویت ثنا، سخا، سجا، ثـبت نام در کارگزاری ها، کلیه خدمات تامین اجتماعی (بیمه تامین اجتماعی از جمله برای دانشجویان)، خدمات اظهارنامه های مالیاتی و دریافت کد بورسی، فروش دستگاه پز (POS)، فروش سیم کارت همراه اول و کلیه امور مربوط به کافی نت اشاره کرد.

شایان ذکر است، ارائه خدمات ثبت احوال (کارت ملی و شناسنامه) و خدمات اپراتورها (همراه اول، ایرانسل، رایتل و ....) نیز در آینده نزدیک در این پیشخوان فعال می شود.

نشانی: خیابان دانش۷، ساختمان رفاهی طبقه اول، واحد۳۲۱۶

شماره تماس: ۷۶۲۵۰۰۹۲

با مدیریت: محمد ضیغمی

شماره مجوز: ۷۲۱۶۲۵۶۶

 روزهای کاری: از شنبه تا چهارشنبه

ساعت ۸ صبح الی ۴:۳۰ بعد از ظهر

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir