رویـدادهـا

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور

دوازدهمین نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس برگزار شد

دوازدهمین نشست هیات امنای پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دوازدهمین نشست هیات امنای مشترک پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در این نشست پس از ارائه گزارش عملکرد پارک فناوری پردیس در سال 1401، به بیان اهم موضوعات و مسائل جاری ناحیه نوآوری پردیس پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهم، لزوم اقدام فعال وزارت راه و شهرسازی برای اجرای دستور رییس جمهور در خصوص احداث شهرک مسکونی نخبگانی با ظرفیت اسکان 40 هزار نفر است.
وی افزود: ایجاد این شهرک مسکونی، با رفع چالش محل اسکان پرسنل شرکت‌های عضو پارک، امکان استقرار شرکت های دانش بنیان بیشتری را در پارک فراهم می کند.
صفاری نیا ادامه داد: اقدامات لازم برای توسعه کمی ۲۰۰ هکتار و ضرورت واگذاری اراضی مربوطه، رفع معارضین اراضی توسعه پارک و لزوم تامین منابع مالی برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله زیرساخت‌های تاسیساتی آب و برق و گاز در فازهای توسعه پارک فناوری پردیس، نیازمند پیگیری و توجه بیشتر دستگاه‌های متولی است.
روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور نیز در این نشست با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه زیست‌بوم نوآوری پردیس گفت: بیست و چند سال پیش عده‌ای دلسوزانه عزم خود را جزم کردند تا این پارک فناوری را روی خاک بسازند، کاری کارستان کردند و برای امروز یک افتخار ملی رقم زدند. لازم است از این دستاورد ارزشمند صیانت و در مسیر توسعه این زیست‌بوم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
وی ادامه داد: باید همگی کمک کنیم که این افتخار ملی توسعه پیدا کند و در مسیر توسعه آن قدم برداریم چرا که قطعاً کارهایی که در این پارک فناوری انجام شده بسیار ارزشمند است و باید به کمک تمامی ظرفیت‌های موجود، مسیر توسعه این زیست بوم فناورانه و نوآورانه را هموار کرد.
ایشان بر لزوم مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه فضاهای پژوهش و فناوری برای استقرار شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز تاکید کرد.
در ادامه این نشست گزارش حسابرسی سال 1400 و بودجه تفصیلی سال ۱۴۰۱ پارک فناوری پردیس به تصویب رسید و اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای پارک نیز انتخاب شدند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir