رویـدادهـا

با هدف پذیرش تیم‌های متقاضی عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس؛

دوره آماده سازی مسیر با حضور ۲۴ تیم فناور برگزار شد

دوره آماده سازی مسیر با حضور ۲۴ تیم فناور برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دوره آماده سازی «مسیر» با هدف جذب تیم ها و شرکت‌های نوپا در مرکز رشد فناوری نخبگان از 25 تیرماه الی 30شهریورماه با حضور 24 تیم فناور برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در مراسم ارزیابی نهایی تیم های فناور دوره مسیر که در روز 29 و 30 شهریور ماه برگزار شد، تیم ها و شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت، کشاورزی، نفت و انرژی و فناوری اطلاعات، در حضور داوران به ارائه طرح های خود پرداختند.

محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد پارک در اختتامیه دوره مسیر گفت: اين دوره حدود 10 هفته با استقرار تیم ها و شرکت های نوپا در فضای کار اشتراکی کوآپ به طول انجامید. در اين دوره 13 کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی تيم های فناور و 16 رویداد از جنس انتقال تجربه، هم نشینی و بازديدهای صنعتی برگزار شد.

او به مزیت های استقرار تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فناور در این مجموعه اشاره کرد و گفت: فعالیت در فضای کار اشتراکی و مرکز رشد پارک و برقراری تعاملات میان تیم‌ها و انرژی مثبت فزاینده ای که در این دوره بین آنها شکل می گیرد، می‌تواند مسیر کسب و کارهای نوپا را متحول کند.

گفتنی است، تیم های منتخب این دوره می توانند پذیرش مرکز رشد را اخذ کنند و با استقرار در مرکز رشد پارک فناوری پردیس، کسب و کار خود را منسجم تر ادامه دهند. اعلام نتایج برگزیدگان این دوره برای راهیابی به مرکز رشد پارک، اواسط مهرماه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir