رویـدادهـا

توسط اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP برگزار می‌شود

دوره آموزشی آنلاین آشنایی با اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی « اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP » را برگزار می‌کند. این دوره در 2 جلسه 2 ساعته در روزهای 24 و 29 دی ­ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه با همکاری شرکت «پیشگامان کیفیت گستر آرمان» به عنوان کارگزار، دوره آموزشی آنلاین «آشنایی با اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP» را، برگزار می‌کند. این دوره در روزهای 24 و 29 دی ­ماه از ساعت 14 الی 16 برگزار می‌شود.

از محورهای آموزشی این دوره می‌توان از «مقدمه‌ای بر ایده پردازی و خلاقیت»، «اهمیت ارزیابی ایده»، «روش‌های ارزیابی ایده»، «پیش نمونه سازی (Pretotyping)»، «نمونه سازی (Prototyping)»، «کمیته محصول پذیرفتنی» نام برد. تدریس این دوره را برعهده «دکتر کیومرثی اسکویی»، دارای دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف-دانشگاه کرنل آمریکا و مدیر شتابدهنده سیمرغ در مرکز نوآوری یاس، است.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد،200 هزار تومان تعیین شده است. شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در این دوره آموزشی از تخفیف حمایتی 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند می‌شوند. گروه مذکور می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کنند. سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرس http://evand.com/events/mvp24 برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 76251429-021 و 09219564547 با کارگزار برگزاری رویداد (شرکت پیشگامان کیفیت) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطلع شدن از دیگر دوره‌های آموزشی حساب کاربری زیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دنبال کنند.

https://instagram.com/pkg_academy

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir