رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس برگزار می‌کند

دوره آموزشی زبان انگلیسی در کسب‌ و‌ کار

دوره آموزشی زبان انگلیسی در کسب‌ و‌ کار

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی زبان انگلیسی در کسب و کار (مدیریت استرس و کمپین‌های بازاریابی) را برگزار می‌کند. این دوره در 15 جلسه به مدت 23 ساعت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری با همکاری موسسه «پویش هم‌افزایی ژینو» به عنوان کارگزار، دوره آموزشی «زبان انگلیسی در کسب و کار (مدیریت استرس و کمپین‌های بازاریابی) » را، برگزار می‌کند. این دوره از شنبه 17 مهرماه تا 6 آذرماه در روزهای‌ شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 18:00 الی 19:30 برگزار می‌شود.

« آموزش زبان انگلیسی در ارتباط با مدیریت استرس»، « آموزش زبان انگلیسی در ارتباط با برقراری روابط اجتماعی»، « آموزش زبان انگلیسی در ارتباط با اصلاحات اقتصادی» و «آموزش زبان انگلیسی در ارتباط با کمپین‌های بازاریابی» از محورهای آموزشی این دوره هستند.

«خانم سمیرا حافظیه» با سابقه 18 سال تدریس زبان انگلیسی، با سابقه فعالیت به‌عنوان سوپر وایزر زبان انگلیسی، دارای سابقه مدیریت بازرگانی و مترجم همزمان در مذاکرات تجاری بین‌المللی؛ تدریس این دوره را برعهده دارد.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد، 600 هزار تومان تعیین شده است. این مبلغ با اعمال یارانه‌های آموزشی آیین‌نامه حمایت پارک برای شرکت‌های اراضی و استیجاری 300هزار تومان، برای شرکت‌های مرکز رشد 120هزار تومان و برای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک با احتساب 90 درصد تخفیف صندوق نوآوری و شکوفایی همراه خواهد. گروه مذکور می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کنند.

 سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرس https://www.co-up.org/enroll-in-the-class/ برای ثبت‌نام و آدرس https://www.co-up.org/english-registration/ برای تعیین سطح اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

دوره آموزشی حضوری ارائه موثر به زبان انگلیسی

دوره آموزشی مدیریت خرید و سفارشات خارجی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir