رویـدادهـا

همراه با تقدیر از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس

دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی(ص) با حضور خیرین و واقفین علمی برگزار شد

دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی(ص) با حضور خیرین و واقفین علمی برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دومین آیین اعطای نشان جهانی خادم المصطفی(ص) در سه بخش گرامیداشت خانواده چهار عضو فوت شده جامعه خادم المصطفی(ص) و تقدیر از شرکت‌های با مشارکت بالای ۴۰۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون و کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص)، برگزار شد‌‌.

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص) ، در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین و واقفین علمی کشور و شخصیت های برجسته علمی و مدیریتی برگزار شد، نشان جهانی خادم المصطفی(ص) به خانواده چهار عضو فوت شده جامعه خادم المصطفی(ص) شامل زنده‌یاد آیت ­الله محمدعلی تسخیری، زنده یاد حجه الاسلام جواد اژه‌ای، زنده یاد سیدرضا نیری و مرحوم حافظی اعطا شد‌.

مرحوم آیت ­الله تسخیری موسس مجمع جهانی اهل بیت و رئیس اسبق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسس مجمع تقریب مذاهب اسلامی بود که فرزند ایشان تندیس و تابلوی سیاه‌قلم تصویر ایشان را دریافت کرد.

مرحوم جواد اژه‌ای اصفهانی، رئیس انجمن­‎‌های علمی و پایه‌گذار سمپاد، رئیس سازمان ملی استعدادهای درخشان، نماینده رهبری در امور دانشجویان اروپا و عضو هیات موسس صندوق سرمایه گذاری و موقوفات جایزه مصطفی(ص) بود که تندیس و تابلوی سیاه‌قلم تصویر ایشان نیز به سرکار خانم دکتر بهشتی همسر ایشان اعطا شد.

مرحوم محمدرضا حافظی پایه‌گذار جامعه خیرین مدرسه­‌ساز در آموزش و پرورش که خانم حافظی فرزند ایشان تندیس و تابلوی سیاه قلم را از سوی ایشان دریافت کرد.

مرحوم سیدرضا نیری رئیس پیشین کمیته امداد امام خمینی(ره)، عضو هیات مدیره خیریه عترت فاطمی و عضو هیات مدیره جامعة المصطفی(ص) که دختر ایشان نیز تندیس و تابلوی سیاه قلم را دریافت کرد.

همچنین شرکت­‌های با مشارکت بالای ۴۰۰ میلیون تومان، بالای ۱۰۰ میلیون تومان و کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز در این مراسم به ترتیب لوح فلزی و تندیس چوبی را از دستان مهدی صفاری­‌نیا، سعید سهراب­‌پور، محسن رفیق‌دوست، محمدحسین حسین زاده، رضا سجادی، حیدر ارشدی و محمدجواد ایروانی دریافت کردند.

هنرمندان عضو جامعه خادم المصطفی(ص) شامل غلامعلی اطمینان، سیدسعید کاظمی و احمد کوچکیان نیز در این مراسم لوح فلزی و کاشی را به خانه بردند.

در این مراسم از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس از جمله شرکت پویش دارو، پروتئین نو ترکیب سبحان، آسان پرداخت، علی­ بابا، پارس­ آنلاین ارتباطات و سنجش فناوری خاورمیانه نیز با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir