رویـدادهـا

با حمایت پارک فناوری پردیس

دومین دوره کمپ اشتغال «کارنو» تابستان امسال برگزار می‌شود

دومین دوره کمپ اشتغال «کارنو» تابستان امسال برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

با حمایت پارک فناوری پردیس، دومین دوره کمپ اشتغال «کارنو»، به منظور تأمین نیروی انسانی شرکت‌های عضو و افزایش توانمندی دانش‌آموختگان دانشگاهی در حوزه اشتغال، تابستان 1400، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین دوره کمپ اشتغال «کارنو» با هدف تأمین نیروی انسانی شرکت‌های این مجموعه و با رویکرد آماده‌سازی شرایط اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی، دی تا اسفند 1399 برگزار شد و با توجه به نیاز شرکت‌ها به نیروی انسانی توانمند، این رویداد برای دومین بار در تابستان 1400 برگزار می‌شود.

کمپ اشتغال «کارنو»، یک برنامه آموزشی بر پایه فرصت‌‌های شغلی ارائه ‌شده از سوی کارفرمایان است که شامل کارگاه‌‌های آموزش عملی مهارت‌های نرم، مشاوره، کار عملی در قالب چالش کار تیمی و انجام پروژه فنی (از طریق ارتباط با کارفرما)، در قالب کارورزی خواهد بود.

مدت زمان این دوره حداکثر ۲ ماه خواهد بود و کارجویان در این کمپ اشتغال از آموزش مهارت‌هایی مانند مدیریت پروژه، کار تیمی، ارائه اثرگذار، حل مسئله و تفکر راهبردی و اخلاق سازمانی در قالب کارگاه‌¬های تئوری و چالش‌‌های کار تیمی، بهره‌مند خواهند شد.

کارجویان شرکت‌کننده در این کمپ، فرصت خواهند داشت تا با توجه به پروژه‌های تخصصی تعریف شده از سوی کارفرما، در طول دوره به‌صورت جدی مورد ارزیابی قرار گیرند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

اختتامیه نخستین دوره کمپ اشتغال کارنو  برگزار شد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کارنو دروازه ورود به بازار کار

 همچنین این دوره فرصتی برای تشخیص ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌‌های هر فرد، جهت حضور در فضای کاری است. ضمن آنکه کارفرمایان نیز با رصد توانمندی‌‌های افراد و کاهش هزینه‌‌های به‌کارگیری نیرو، می‌توانند نسبت به جذب و به‌کارگیری آن‌ها اقدام نمایند.

کارفرمایان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از ظرفیت‌‌های موجود در کمپ اشتغال کارنو به سایت کارنو به آدرس http://karnostartup.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251065 و 09301898646 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir