رویـدادهـا

با هدف شناخت فرصت‌ها جهت همکاری‎‌های دو جانبه

رایزن علمی و فرهنگی عراق از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

رایزن علمی و فرهنگی عراق از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رایزن علمی و فرهنگی کشور عراق با هدف شناخت پارک فناوری پردیس، آشنایی با پروژه‌های ملی و بین‌المللی انجام شده توسط اعضای این مجموعه و تعریف همکاری‌های دوجانبه در آینده از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «امجد حامد عبدالرازاک المودهافر» رایزن علمی و فرهنگی کشور عراق و هیئت همراه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند. هدف از این بازدید شناخت پارك فناوري پرديس و شركت‌هاي عضو این مجموعه و آشنایی با پروژه‌های ملی و بین‌المللی پارک با رویکرد تعريف همكاري دوجانبه در آینده بوده است.
در این بازدید «میلاد صدرخانلو» رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های عضو این مجموعه به عنوان میزبان حضور داشتند.

بازدید رایزن فرهنگی عراق از پارک فناوری پردیس
رایزن علمی و فرهنگی عراق در این مراسم ضمن ابراز خوشبختی از بازدید پارک فناوری پردیس، بیان کرد: با توجه به سرعت پیشرفت کنونی عراق، ما از حمایت‌های جدی برای ایجاد پارکی شبیه پارک فناوری پردیس و استفاده از فناوری‌های این مجموعه در کشورمان استقبال می‌کنیم.
وی در ادامه سخنانش در زمینه نقش رایزنی عراق در شکل‌گیری همکاری‌های دوجانبه افزود: رایزنی در واقع نماینده 10.000 دانشجوی عراقی مشغول به تحصیل در حوزه‌های پزشکی، علمی و انسانی در ایران است. ما به عنوان نماینده رسمی وزارت آموزش عالی عراق و با توجه به ارتباطمان با دانشگاه‌های عراقی، آمادگی لازم برای برگزاری کنفرانس‌ها و اتاق فکرهای مشترک برای انتقال فناوری را اعلام می‌کنیم.
المودهافر در پایان سخنانش همکاری پارک فناوری پردیس با دانشگاه‌های عراقی را راهی مناسب برای شروع همکاری‌های دوجانبه میان ایران و عراق دانست.
در این مراسم همچنین میان بازدیدکنندگان و میزبانان حول موضوعاتی از قبیل صادرات محصولات تجهیزات پزشکی به عراق، شبکه فن بازار ملی ايران، شبكه انتقال و تبادل فناوری (TTEN)، جايزه علمی و فناوری مصطفی (ص)، نمايشگاه اينوتكس، تعداد شرکت‌‎های جوینت خارجی، همکاری‌های بین‌المللی و ... گفتگو شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir