رویـدادهـا

نام سحر بهمنی در میان برگزیدگان هشتمین دوره انتخاب زنان کارآفرین برتر:

رتبه دوم زنان کارآفرین برتر، به یکی از بانوان پارک فناوری پردیس رسید

رتبه دوم زنان کارآفرین برتر، به یکی از بانوان پارک فناوری پردیس رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

دور هشتم رای‌گیری مردمی زنان کارآفرین برتر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به پایان رسید و اسامی برگزیدگان اعلام شد. نام «سحر بهمنی» مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «زیست‌تخمیر» از اعضای پارک فناوری پردیس، به عنوان دومین زن کارآفرین برگزیده شهری با رای مردمی در این فهرست جای گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هشتمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رای مردم، همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته پاسداشت مقام زن از ۱۵ بهمن ماه آغاز شد. شرکت‌کنندگان در این رای‌گیری باید به سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مراجعه کرده و پس از مطالعه شرح حال 110 زن کارآفرین به فرد برگزیده از نظر خود رای می‌دادند.

این رای‌گیری بعد از اتمام فرصتی 20 روزه با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد. «سحر بهمنی» مدیرعامل شرکت داروسازی «زیست تخمیر»، از اعضای پارک فناوری پردیس در این دوره موفق به کسب رتبه دوم کارآفرین برگزیده شهری با رای مردم شد.  

این انتخابات از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد بانوان و آثار تلاش‌های آنها آشنا شوند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان زیست تخمیر با بیش از یک دهه تجربه، ۴۰ محصول دانش‌بنیان را به بازار دارویی کشور عرضه کرده است که همگی برای نخستین بار و با فناوری بومی تولید شده‌اند. آغاز به ساخت سایت تولید جدید این شرکت در پارک فناوری پردیس در کنار کیفیـت بـالای محصولات تولیدشده در مقایسه با نمونه‌های خارجی موجود در بازار و ظرفیت بالای تولید قـادر خواهد بود نیاز کشور در حوزه درمانی و سلامت انسانی را در داخل کشور تامین کند و حتی افق های روشنی را برای صادرات به کشورهای همسایه پیش روی شرکت قرار دهد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir