رویـدادهـا

مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک از کدام خدمات زیرساختی و شهری پارک رضایت بیشتری دارند؟

رضایت 78 درصدی مدیران شرکت های عضو از معماری و زیبایی بصری پارک/ رضایت بالای مدیران از خدمات زیرساختی

رضایت 78 درصدی مدیران شرکت های عضو از معماری و زیبایی بصری پارک/ رضایت بالای مدیران از خدمات زیرساختی

با دیگران به اشتراک بگذارید

در فرآیند توسعه پارک فناوری پردیس، توجه به خدمات شهری و زیرساختی همواره مورد تأکید ستاد پارک پردیس بوده است. در همین راستا تأمین آب، برق، گاز و فاضلاب در پارک فناوری پردیس، رضایت بالایی را در میان مدیران شرکت های عضو در پی داشته است و در هر حوزه بین 40 تا 65 درصد از مدیران شرکت ها، رضایت خود را از این خدمات اعلام داشته اند. همچنین در افکارسنجی صورت گرفته از مدیران، 78 درصد آنها از معماری پارک و زیبایی بصری آن رضایت داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، یکی از وجه مشخصه‌های پارک فناوری پردیس، زیبایی بصری شهری و معماری ساختمان‌های آن می باشد. در راستای سنجش میزان رضایت مدیران شرکت های عضو از زیبایی شهری و معماری پارک از آنها پرسیده‌ایم که تا چه اندازه از این موضوع رضایت دارند. مطابق نتایج افکارسنجی صورت گرفته، 78 درصد از مدیران از معماری پارک و زیبایی بصری آن رضایت داشته اند (33.3 درصد کاملا رضایت داشته اند و 45.3 درصد رضایت خود را زیاد اعلام کرده اند).

یکی از خدمات حیاتی ارائه شده به شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، خدمات زیرساختی است. با توجه به اینکه پارک فناوری پردیس خارج از فضای شهری قرار گرفته است، ارائه خدمات زیرساختی، یکی از اولویت های این پارک از زمان تأسیس تاکنون بوده است و زیرساخت های شهری مانند برق، آب، گاز و فاضلاب به خوبی در پارک تدارک دیده شده است.

یکی از مهمترین خدمات زیرساخت شهری در پارک فناوری پردیس، مربوط به حوزه تامین آب می شود. این خدمت، رضایت 62.9 درصدی را در پی داشته است. در حوزه تأمین برق نیز مدیران شرکت های عضو پارک، رضایت 40.9 درصدی را اعلام داشته اند.

مطابق نتایجی که از افکارسنجی مدیران شرکت های عضو پارک به دست آمده است، بیش از 65 درصد از مدیران از وضعیت گاز در پارک رضایت خود را اعلام کرده اند. از سویی 16.4 درصد پاسخگویان وضع فاضلاب پارک را کاملاً رضایت‌بخش می‌دانند و میزان رضایت 29.6 درصد در این زمینه زیاد عنوان شده است (مجموعاً 46 درصد رضایت).

به هر روی، در فرآیند توسعه پارک فناوری پردیس، توجه به تأمین کامل نیازهای زیرساختی و شهری مورد توجه بوده است. در همین راستا از سال 1402، با رایزنی های صورت گرفته توسط پارک فناوری پردیس با دولت و مجلس، یک سوم از مالیات بر ارزش افزوده شرکت های عضو پارک نیز که مطابق قانون به توسعه زیرساخت های شهری توسط شهرداری ها تخصیص می یافت، در اختیار خود پارک‌ها قرار گرفت تا با استفاده از این ظرفیت قانونی، توسعه زیرساختی پارک فناوری پردیس سرعت بیشتری از گذشته داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir