رویـدادهـا

مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک از کدام حمایت‌های پارک در حوزه توسعه بازار رضایت بیشتری دارند؟

رضایت بالای شرکت های عضو از حمایت های پارک برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی

رضایت بالای شرکت های عضو از حمایت های پارک برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی

با دیگران به اشتراک بگذارید

یکی از سرفصل های خدماتی پارک فناوری پردیس به شرکت های عضو، حمایت از توسعه بازار و تجاری‌سازی شرکت‌ها است. مطابق افکارسنجی صورت گرفته از مدیران عامل شرکت‌های عضو در سال 1402، رضایت از «حمایت پارک برای حضور شرکت ها در نمایشگاه های تخصصی»، بیشترین رضایتمندی شرکت های عضو در حوزه توسعه بازار را تشکیل داده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، از جمله خدمات ارائه شده توسط پارک فناوری پردیس به شرکت‌های عضو، حمایت از توسعه بازار و تجاری سازی شرکت هاست. این حمایت ها در قالب های مختلفی مانند حمایت از حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، حمایت از حضور شرکت‌ها در مناقصات دولتی و عمومی، کمک به بازاریابی داخلی و خارجی محصولات شرکت‌ها و ... ارائه می گردد.
در این میان، حمایت از حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، خدمتی است که 70.4 درصد شرکت های عضو، تجربه استفاده از آن را داشته اند و میزان رضایت 54.5 درصدی از این خدمت، آن را به یکی از حمایت های برجسته پارک فناوری پردیس تبدیل کرده است.
در پرسشنامه افکار سنجی از مدیران پارک فناوری پردیس در سال 1402، سه اولویت اصلیِ هر شرکت در قالب حمایت‌های مرتبط با سرفصل توسعه بازار و تجاری‌سازی شرکت‌ها مورد سوال قرار گرفته بود که اولویت اول 25.5 درصد از شرکت کنندگان، «تعامل با صنایع، دستگاه‌ها و سایر نهادها برای توسعه بازار شرکت‌ها» بوده است.
حمایت از حضور در نمایشگاه‌های تخصصی نیز با 23.9 درصد و حمایت از حضور شرکت‌ها در مناقصات دولتی و عمومی با 12.7 درصد دومین و سومین اولویت مدیران شرکت ها بوده است.
لازم به ذکر است، در این پژوهش، مدیران شرکت های عضو، حمایت مالی و حقوقی برای توسعه بازار، ارائه خدمات در زمینه بازاریابی محصولات و تعامل سازنده با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی را به عنوان سه پیشنهاد خود برای توسعه خدمات در حوزه بازار و تجاری‌سازی شرکت‌ها بیان کرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir