رویـدادهـا

با حضور 21 تیم از 3 استان شمال غرب کشور

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ ارومیه برگزار شد

رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ ارومیه برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پنجمین دوره رقابت های استارتاپی اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی در ارومیه به ایستگاه پایانی رسید و با حضور ۲۱ تیم از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی شمال‌غرب کشور با مشارکت پست بانک ایران، روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور مقامات‌ محلی استانی آذربایجان‌ غربی، در اروميه برگزار شد.

این رقابت ها، از ساعت ۱۳ عصر پنجشنبه با سخنرانی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، علیرضا واحد پور مدیر امور شعب و بازار یابی پست بانک ایران آغاز شده و اسماعیل صادقی مدیر سرپرستی استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات معرفی شده است.

در پایان اینوتکس پیچ شمال‌غرب کشور ، پس از رقابت شرکت های استارت آپی و با نظر هيات داوران؛ شرکت فرتاک ناژو از استان اردبیل رتبه اول ، رایان پلیمر آرتا از استان آذربایجان شرقی رتبه دوم و آلتین پرینت از استان آذربایجان غربی سوم را کسب کردند. این سه تیم برتر پس از ارزیابی‌ها، ضمن برخورداری از تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی، وارد مرحله رقابت کشوری می‌شوند.

اینوتکس پیچ ارومیه، پس از ارائه و انتخاب تیم های شرکت کننده، توسط داوران در ساعت ۱۹ به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است، رویداد اینوتکس پیچ امسال به همت دبیرخانه اینوتکس در استان های فارس، کرمانشاه، زنجان، تهران، قم، سمنان و آذربایجان غربی برگزار شد. به تیم اول تا سوم رقابت که در رویداد نهایی -که در نمایشگاه اینوتکس 2022 برگزار می شود- برگزیده شوند، از طرف پست بانک ایران، مبلغ پانصد میلیون ریال تسهیلات جایزه نقدی تعلق می گیرد.

رقابت استارتاپی و نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ با همکاری پارک پردیس و حمایت مالی پست بانک ایران از ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت سال جاری در پارک فناوری پردیس تهران برگزار می‌شود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir