رویـدادهـا

روز سوم؛ روزی پرترافیک در اینوتکس 2019 + گزارش تصویری

روز سوم؛ روزی پرترافیک در اینوتکس 2019 + گزارش تصویری

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگانی از مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) در روز سوم اینوتکس 2019، از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، صبح امروز مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و علی وحدت،رییس صندوق نوآوری و شکوفایی وارد نمایشگاه اینوتکس شدند و از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید خود از نمایشگاه، از غرفه پارک فناوری پردیس نیز دیدن کرد.

در ادامه نیز حجت السلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد مهمانان دیگر نمایشگاه بودند و از غرفه های مختلف اینوتکس بالاخص بخش استارت‌آپ های نمایشگاه بازدید کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با حضور در غرفه پارک فناوری پردیس، با حسین صابری، قائم مقام ریاست پارک فناوری پردیس به گفتگو نشست.

همچنین در آخرین ساعات نمایشگاه، گروه های نمایندگی از کشورهای مختلف حاضر در مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، وارد محل نمایشگاه شدند و ضمن آشنا شدن با آخرین فناوری‌های ارائه شده در اینوتکس 2019، از غرفه پارک فناوری پردیس دیدن کردند.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری (اینوتکس 2019) از روز چهارشنبه 19 خرداد ماه آغاز شده و تا فردا 22 خرداد در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران دایر است.


بازدید گروه های نمایندگی از کشورهای مختلف حاضر در مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه-1


بازدید گروه های نمایندگی از کشورهای مختلف حاضر در مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه-2

مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری

حجت السلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir