رویـدادهـا

در روز اول نمایشگاه صنعت برق چه گذشت؟

روز پربازدید پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق

روز پربازدید پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور فعالان این حوزه و بازدید آنها از پاویون پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه برگزار شد. وزیر نیرو نیز ضمن بازدید از این پاویون، در جریان دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نخستین روز از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
پاویون پارک فناوری پردیس نیز با حضور ۹ شرکت به ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان در صنعت برق پرداخت. بازدید فعالان صنعت برق از سراسر کشور از نکات قابل توجه اولین روز نمایشگاه صنعت برق بود.
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو پس از افتتاح این نمایشگاه با حضور در پاویون پارک فناوری پردیس از نزدیک با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس و فعال در صنعت برق آشنا شد.
مدیران شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس نیز دغدغه‌ها و مشکلات خود را با وزیر نیرو مطرح و محرابیان برای رفع این مشکلات قول مساعد داد.
از نکات حاشیه‌ای نخستین روز نمایشگاه بین المللی صنعت برق، حضور پرتعداد مدیران استانی صنعت برق در پاویون پارک فناوری پردیس بود. برگزاری جلسات مختلف برای ارائه محصولات نیز از دیگر موضوعاتی بود که در پاویون پارک فناوری پردیس انجام شد.
برگزاری دو جلسه ارائه دستاوردهای شرکت‌های پایاب و الکترومغناطیس ظفر از دیگر برنامه های امروز بود. در این جلسات، فعالان صنعت برق با دستاوردهای این دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس آشنا شدند.
بر اساس این گزارش، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور ۹ شرکت عضو پارک فناوری پردیس تا جمعه در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان فعالان این صنعت است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir