رویـدادهـا

همزمان با اینوتکس 2021 و با حمایت شبکه فن‌بازار ملی ایران؛

رویداد ارائه نیازهای فناورانه فین‌تک برگزار شد

رویداد ارائه نیازهای فناورانه فین‌تک برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رویداد «ارائه نیازهای فناورانه فین تک» با هدف اعلام نیازهای فناورانه بانک‌های کشور با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رویداد «ارائه نیازهای فناورانه فین تک» در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری با حضور نمایندگان پارک فناوری پردیس، مدیران شرکت‌های بانکی کشور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فین‌تک برگزار شد.

در ابتدای این رویداد محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران به معرفی شبکه فن‌بازار ملی ایران و ابزارهای بهمرسانی این شبکه پرداخت و خاطر نشان کرد: در این شبکه فعالیت‌ها در دو زمینه اصلی به صورت منطقه‌ای براساس منطقه جغرافیایی و تخصصی براساس حوزه تخصص، انجام می‌شود.

حمایت شبکه فن‌بازار ملی ایران از بروکرهای فناوری

وی اضافه کرد: شبکه فن‌بازار ملی ایران هم در خصوص فعالیت‌های تخصصی در حوزه فین‌تک با استفاده از بروکرهای فناوری این حوزه، از رشد و پویایی این بازار حمایت می‌کند.

در ادامه این رویداد، اژدهاکش معاون مدیر عامل امور فناوری اطلاعات «بانک رفاه»، روند رسیدن به موضوع نئو بانک را تشریح و از رشد نامتعارف از بانکداری خرد به نئوبانک صحبت کرد.

وی اشاره کرد: در حال حاضر این رشد کاریکاتوری در حوزه نئوبانک ادامه دارد. بانکداری شرکتی Corporate Banking و بانکداری خصوصی Private Banking، موضوعات مربوط به احراز هویت، فرآیندهای دیجیتال، رگولاتوری، حقوقی، اعتبارسنجی و سطوح احراز هویت، از ملزوماتی است که در این حوزه به درستی به آن توجه نشده است.

در ادامه این رویداد، مالک زاده مشاور نوآوری «مرکز نوآوری بانک رفاه» با موضوع نئو بانک، فروزان مدیر محصول «پات‌لایف ایران کیش» با موضوع اقتصاد اشتراکی و زمانی مدیر مرکز «نوآوری بانک سپه» به بیان نیازهای فناورانه خود پرداختند و در خصوص رفع این نیازها آمادگی فعالیت‌ با شرکت‌های استارتاپی، دانش‌بنیان و فناور را اعلام کردند.

همچنین در این رویداد تعاملاتی میان شبکه فن‌بازار ملی ایران و بانک سپه با حضور مدیر اداره کل بانکداری خرد بانک سپه خانم بنازاده، در خصوص انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه فین تک و همچنین حرکت به سمت ایجاد فن‌بازار تخصصی در این حوزه، انجام شد.

در انتهای رویداد صاحبان نیاز و رفع کنندگان جلسات مشترکی را با هماهنگی بروکر فناوری این رویداد بیزمارک برگزار نمودند و اطلاعات دقیق‌تری را از نیازهای دریافت کردند و صاحبان نیاز هم با توانمندی شرکت‌های استارتاپی، دانش بنیان و فناور بیشتر آشنا شدند و تقاهم نامه‌های همکاری را جهت ادامه فعالیت‌های خود منعقد کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir