رویـدادهـا

به همت پارک فناوری پردیس؛

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2021؛ فرصتی برای سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2021؛ فرصتی برای سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی

با دیگران به اشتراک بگذارید

سومین دوره رویداد سرمایه‌گذاری فناوری TIM2021 با همکاری سازمان 8-D متشکل از هشت کشور اسلامی، 28 و 29 بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پیدا کردن ایده‌هایی که پتانسیل و تیم خوبی برای اجرا داشته باشند، خصوصا در حوزه تکنولوژی کار دشواری است. رویداد TIM جایی است که بهترین ایده‌ها و استارتاپ‌های تکنولوژی‌محور به سرمایه‌گذاران بین‌المللی و تخصصی این حوزه معرفی می‌شوند.

استارتاپ‌ها از کشورهای مختلف با هدف تعامل و ارائه راه‌حل برای مسائل یکسان در حوزه فناوری کشورهای عضو D-8، به بیان تجربیات و ایده‌های خود می‌پردازند و در مقابل کارشناسان TIM هم با بررسی همه‌جانبه‌ی ایده‌ها و تجهیز مدیران استارتاپ‌ها به دانش روز دنیا، عدم اطمینان موجود را برای سرمایه‌گذاران به حداقل می‌رسانند. بنابراین این رویداد فرصتی بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی خواهد بود.

TIM چیست و چگونه برگزار می‌شود؟

TIM مخفف شده Technology Investment Meeting است و به گردهمایی ایده‌پردازان، منتورهای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاران اشاره دارد. TIM جایی است که این افراد در آن به تبادل تجربه، یادگیری و کشف فرصت‌های کسب‌وکار می‌پردازند.

به دلیل بحران شیوع جهانی ویروس کرونا، بیشتر بخش‌های TIM امسال به ‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل افتتاحیه هسته مدیریتی و جلسات ارائه ایده‌های استارتاپی به کارشناسان است. افتتاحیه هسته مدیریتی TIM2021 به‌ صورت حضوری برگزار خواهد شد. مهمانان خارجی این نشست هم از طریق اینترنت و به ‌صورت آنلاین به محتواهای ارائه شده دسترسی پیدا کرده و بخشی از محتوا هم به ‌شکل آفلاین در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 این رویداد پیش‌تر در سال‌های 2017 و 2020 در ایران برگزار شده و قرار است سومین دوره آن در ۱۶ و ۱۷ فوریه سال 2021 (28 و 29 بهمن ماه سال جاری) برگزار شود. همکاری سازمان 8-D متشکل از هشت کشور اسلامی (اندونزی، ایران، ترکیه، نیجریه، پاکستان، مصر، پاکستان و بنگلادش) و شبکه انتقال فناوری بین این هشت کشور (D8TTN)  باعث شده است تا سرمایه‌گذاران خارجی و منتورهای بین‌المللی و معتبری در این رویداد حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir