رویـدادهـا

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی

رویداد پردیس‌ویکند در پارک فناوری پردیس برگزار شد

رویداد پردیس‌ویکند در پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

در راستای برنامه‌‌های متنوع پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، رویداد پردیس‌ویکند با هدف رشد ایده‌‌های خلاقانه دانشجویان و دانش آموزان در ناحیه نوآوری پردیس برگزار شد.


به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، یکی از مهم‌ترین مخاطبین پارک فناوری پردیس در برنامه هفته جهانی کارآفرینی، دانشجویان و دانش آموزان هستند و ایجاد ارتباط میان این بخش و زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این راستا رویداد پردیس ویکند از 3 الی 5 آذرماه با حضور تعداد زیادی از برنامه نویسان، صاحبان ایده، گرافیست‌ها، سرمایه گذاران، عاشقان استارتاپ، مدیران، بازاریاب‌ها و … در پارک فناوری پردیس برگزار شد و این افراد به مدت ۵۴ ساعت به بحث و بررسی ایده‌های خود پرداختند.
در این رویداد 3روزه بیش از ۴۰ نفر، از دانش‌آموز ۱۱ ساله تا مادر ۵۷ ساله در پارک فناوری پردیس حضور داشتند.
ارائه ایده، تیم‌سازی افراد، کار روی ایده، برگزاری کارگاه‌های مختلف، ارائه در حضور داوران و برنامه‌های تفریحی هیجان‌انگیز از مهمترین محورهای این رویداد بود.
روز اول این رویداد به معرفی ایده، انتخاب ایده‌های برگزیده و تیم‌سازی برای این ایده‌ها گذشت. روز دوم این رویداد با آموزش اولیه تیم‌ها، افراد توانستند به کمک منتورها ایده‌های خود را شفاف‌تر کنند. روز سوم تیم‌ها ارائه‌های خود را آماده کردند و در انتهای روز به نتایج را به تیم داوران ارائه دادند.
در نهایت ایده‌های خلاقانه برتر انتخاب و با تشکیل کارگروه‌های چند نفره به صورت عملی مطرح شد. در ساعت‌های پایانی رویداد، ایده‌های تکامل یافته به سرمایه گذاران و داوران عرضه شد تا افرادی که مایل هستند از آنها حمایت کنند. در نهایت نیز از تیم‌های برتر تقدیر و تشکر شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir