رویـدادهـا

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با معاون استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

رییس مرکز فن بازار ملی ایران با معاون استاندار خراسان رضوی دیدار کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

به منظور انجام هماهنگی ها و بررسی عملکرد فن بازار منطقه ای خراسان رضوی، جلسه ای میان رییس مرکز فن بازار ملی ایران، رییس شورای فن بازار منطقه ای خراسان رضوی و رییس شرکت شهرکهای صنعتی این استان در محل استانداری تشکیل شد.

در این دیدار، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد فن بازار در سه ماهه نخست سال 96 توسط مدیر فن بازار خراسان رضوی، بر فعالیت بروکرها در شبکه فن بازار و نقش اساسی انها در تحقق اهداف و ماموریتهای فن بازارها تاکید شد.

مهندس اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن بازار ملی ایران نیز سه عنصر "پشتکار بروکر فناوری"، "حمایت و پشتیبانی متولی فن بازار منطقه ای" و "ایفای نقش موثر دستگاههای اجرایی و پژوهشی عضو شورا" را بعنوان عوامل کلیدی موفقیت فن بازارها برشمرد و ابراز امیدواری کرد این سه عنصر بیشتر از پیش در استان خراسان رضوی بر امروز فن بازار اهتمام ورزند.

مروج الشریعه معاون امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز مدل ایجاد و فعالیت فن بازارهای منطقه ای را بدلیل حضور و فعالیت بروکرهای خصوصی، مدلی مناسب توصیف کرد و بر ضرورت توانمندسازی و تقویت آنها تاکید نمود و همچنین پیاده سازی مدلی که همه ذینفعان از خروجیهای فن بازار منتفع شوند را ضروری دانست.

در پایان این دیدار مقرر شد اولین جلسه شورای راهبری فن بازار منطقه ای استان خراسان رضوی در اولین فرصت با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و همکاری و هم افزایی بیشتری برای انجام فعالیتهای گسترده و موثر فن بازار در استان صورت گیرد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir