رویـدادهـا

سرویس داخلی کارکنان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد

سرویس داخلی کارکنان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پس از اجرای طرح ممنوعیت توقف خودرو در کلیه معابر پارک فناوری پردیس اقدامات برنامه ریزی شده جهت تسهیل و رفاه حال کارکنان و شاغلین در پارک یک به یک در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس سرویس داخلی کارکنان با هدف انتقال کارکنان شرکت‌های فناور مستقر، از پارکینگ‌ها به مقاصد مشخص و بالعکس، راه اندازی شد.

این خودروهای برقی که از شهریور 96 در بخش تورهای بازدید از پارک مورد استفاده قرار می‌گرفت، همه روزه از ساعت 7.30 تا 9.30 و 15:45 تا 17:15(در 2 نوبت اقدام) به جابه جایی کارکنان و مراجعین می‌نماید.

مجموعه مدیریتی پارک معتقد است هرچند اجرای این طرح زحماتی را در کوتاه مدت به‌همراه داشته، ولی در بلند مدت باعث نظم بخشی بهتر به پارک خودروها و توسعه ارتباط بین شرکت‌‌ها خواهد شد و در گام‌های بعدی ضمن سامان‌دهی بیشتر فضاهای پارکینگ و تامین زیرساخت‌های لازم مانند نورپردازی و توسعه فضای سبز و ... بتواند مسیر محل پارک خودرو تا فضای کار هر فرد را به محیطی بانشاط و مناسب برای پیاده روی و حتی ورزش تبدیل نماید.

افزایش حجم استقرار شرکت‌ها و روند روبه رشد پارک و همچنین تغییر کاربری پارکینگهای داخل ساختمان تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها و تحمیل بار آن به معابر عمومی پارک سبب شد تا طرح ساماندهی از ابتدای تیر ماه 97 به اجرا در آمده و توقف خودروها در خیابان‌های فرعی پارک نیز ممنوع گردد.

در حال حاضر پنج پارکینگ با ظرفیت 530 خودرو همه روزه از ساعت 7 الی 20 آماده ارائه خدمت به کارکنان و محققان می‌باشد.




ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir