رویـدادهـا

با صدور حکمی از سوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی؛

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناحیه نوآوری پردیس منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناحیه نوآوری پردیس منصوب شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، حامد افشاری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناحیه نوآوری پردیس منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این حکم آمده است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر حامد افشاری
با اهدای سلام و تحیات
در راستای تحقق بسته کاری «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی»، راه‌ کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه راه‌کنش «هماهنگ‌سازی و تحقق زنجیره چرخش ایده تا محصول در نظام آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه» و اقدامات ذیل آن از سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور ایجاد دانشکده‌های فناوری براساس فناوری‌های راهبردی و پیشران، بنا به پیشنهاد رئیس محترم استان تهران و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فناور و نوآور پردیس» منصوب می‌شوید.
از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.
دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش های دکتر حسین عباسپور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناحیه نوآوری پردیس در دوران مسئولیتش قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
گفتنی است، حامد افشاری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است که سوابقی ازجمله مدیرکل تجاری سازی پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون علمی و پژوهشی مرکز فناوری‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مدیر کمیته فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و... را در کارنامه اجرایی خود دارد.
لازم به ذکر است، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناحیه نوآوری پردیس و پارک فناوری پردیس با موضوع توسعه این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ منعقد شد.
این تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی، اشتراک‌گذاری منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی نوآوری و فناوری علمی آموزشی و پژوهشی پارک و دانشگاه برای ایجاد الگویی کارآمد از ارتباط صنعت، دانشگاه و فناوری، تبدیل برند دانشگاه به یک دانشگاه فناور و کارآفرین بین‌المللی و ایفای نقش دانشگاه در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور به عنوان بازیگر اصلی، امضا شد.
متناسب‌سازی رشته‌های مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری بر اساس اولویت‌های مورد نیاز شرکت‌های عضو پارک، تربیت فارغ‌التحصیلان مورد انتظار صنعت دانش‌بنیان جهت اشتغال در این شرکت‌ها، تربیت فارغ‌التحصیلان مورد انتظار و فعال برای حل مسائل فنی شرکت‌های عضو پارک، ایجاد مرکز آموزش زبان‌های خارجی، ایجاد پژوهشگاه مشترک بین شرکت‌های پارک و دانشگاه و استفاده از اساتید متخصص دانشگاه به عنوان مشاور در شرکت‌های عضو از جمله اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.
همچنین انجام برنامه‌های مشترک تجاری‌سازی و نوآوری، استفاده شرکت‌های عضو پارک از برنامه‌های آموزشی، کتابخانه، بانک‌های اطلاعاتی و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و خدماتی دانشگاه و برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای فناوری، نوآوری، سرمایه‌گذاری، مدرسه اشتغال و رویدادها و مسابقات تفریحی و ورزشی مشترک از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir