رویـدادهـا

سرپرست موسسه گریت وال در بازدید از پارک فناوری پردیس مطرح کرد؛

سرپرست موسسه گریت وال در بازدید از پارک فناوری پردیس مطرح کرد؛

با دیگران به اشتراک بگذارید

گریت وال در بازدید از پارک فناوری پردیس اظهار داشت: هدف ما از سفر به ایران بازدید و بررسی مکان هایی مانند پارک فناوری پردیس برای شروع یک پروژه همکاری خوب است و در این میان نقش شرکت ها بسیار موثر است.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هیاتی از مدیران موسسه گریت وال که کارگزار وزارت علوم و فناوری چین است از این پارک بازدید به عمل آوردند، در جریان این بازدید ینگ یی سرپرست موسسه گریت وال در خصوص معرفی مجموعه خود گفت: تخصص ما در طراحی راهبردی و سیاست‌های مشاوره‌ای برای پارک‌های فناوری است که در این خصوص با مغولستان همکاری‌های انتقال فناوری داشته ایم.
وی تصریح کرد: طراحی نقشه‌های راهبردی و Match Making برای شرکت‌های چینی و مغولی نیز از دیگر اهداف کاری با مغولستان بود. یکی دیگر از امور در دست اقدام با آنان شناسایی نیازها و ظرفیت‌های مغولستان بود. سرپرست موسسه گریت وال همچنین در خصوص سایر همکاری های بین المللی این موسسه گفت: با آفریقای جنوبی نیز مباحث طراحی استراتژیک را پی‌گیری کرده ایم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی بین‌المللی با حضور و دعوت از کارشناسان مربوط به پارک‌های فناوری را نیز در دستورکار داشته‌ایم.
وی در خصوص بخش های قابل همکاری با پارک فناوری پردیس متذکر شد: از جمله مهم‌ترین موضوعات برای کوتاه مدت و بلند مدت به‌منظور همکاری برای ما درک مشترک نیازها، بررسی نحوه همکاری موثر و سازماندهی همکاران بالقوه در این بازدید و در بازدیدهای آینده دیدارهای دوجانبه مقامات بلند پایه دولتی، فرموله کردن سیاست‌ها و قوانین همکاری و پیاده‌سازی پروژه‌های منتخب را مد نظر داریم.
ینگ یی همچنین به موارد قانونی و پروسه های همکاری چین با پارک های فناوری اشاره کرد و گفت: در چین پارک‌های علم وفناوری توسط سازمان مربوط به آنان و دولت‌های محلی خود اداره و مدیریت می شوند و دولت محلی نیز تصمیم بر همکاری با پارک فناوری پردیس خواهد گرفت، در واقع وزارت علوم و فناوری چین نمی‌تواند مستقیم دخالت کند و دولت محلی باید در این خصوص اقدام کند.
وی تصریح کرد: ما با هدف یافتن یک شریک مناسب برای شروع یک پروژه خوب از این پارک بازدید کرده ایم و به نظرمان نقش شرکت‌‎‌های فعالِ عضو، برای همکاری بسیار مهم هستند چراکه دولت ها هر چند سال یکبار عوض می شوند اما همکاری شرکت‌ها پا برجا خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir