رویـدادهـا

سکویی برای طراحی و سفارش کمد و کابینت به صورت آنلاین در کارخانه نوآوری آزادی

سفارشی‌سازی برخط مبلمان و دکوراسیون داخلی با ایده‌رو ممکن شد

سفارشی‌سازی برخط مبلمان و دکوراسیون داخلی با ایده‌رو ممکن شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

«ایده رو» به عنوان یکی از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، بستری را برای طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی فراهم کرده است. سفارشی سازیِ برخط مصنوعات چوبی و انواع قفسه (shelf) فعالیت این شرکت را تشکیل می دهد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امروزه با توجه به کاهش متراژ ساختمان ها و خانه ها، طراحی دکوراسیون داخلی به موضوعی قابل توجه تبدیل شده است. یک شرکت فناور در کارخانه نوآوری آزادی (شعبه پارک فناوری پردیس) توانسته است بستری برای طراحی و ساخت قفسه های مختلف مورد استفاده در خانه ها را فراهم سازد.

مرتضی ساقری چی‌ها مدیرعامل شرکت ایده رو با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی گفت: سفارشی سازیِ برخط مصنوعات چوبی و انواع قفسه (shelf) فعالیت این شرکت را تشکیل می دهد. ما در ایده رو تلاش داریم تا انواع قفسه از جمله کمد، میز تلویزیون، جاکفشی، میز کنسول، کتابخونه، میز آرایش و دراور را به صورت اختصاصی برای مشتریان خود بسازیم.

وی ادامه داد: هر خانه-کاربر محدودیت ها، شرایط و نیاز خاص خود را دارد. ایده رو برای کسانی که کمبود جا یا خانه کوچک دارند بر اساس ابعاد و نیازشان قفسه می‌سازد. قفسه‌هایی در عملکردهای مختلف با منطقی قاعده‌مند و پیش‌ساخته که در نهایت منجر به ایجاد نظم و آرامش در فضا خواهد شد.

ساقری چی‌ها افزود: در سایت ایده رو، افراد می توانند بسته به فضا، اندازه، نوع جنس و رنگ به طراحی قفسه مورد نظر خود اقدام کرده و قیمت دقیق محصول مورد نظر خود را به صورت برخط دریافت کنند. در قسمت دیگری از سایت، فروشگاهی از قفسه های ساخته شده موجود است که مشتریان می توانند آن محصولات را انتخاب یا بر اساس سلیقه و نیاز خودشان شخصی سازی کنند.

وی در خصوص دیگر امکان ارائه شده در سایت ایده رو نیز گفت: اگر یک مشتری بخواهد از یک  ارسال عکس یا طرح از ایده خود را ارسال کند، می تواند آن را به ایده رو ارسال کرده و هزینه و جزئیات آن را دریافت کند. همچنین ما این امکان را داریم که خدمات مشاوره و بازدید از محل مورد نیاز برای نصب قفسه را توسط کارشناسان خود داشته باشیم.

ساقری چی‌ها در خصوص محصولات این مجموعه هم گفت: در آینده ایده رو برای ساخت محصولاتش از روش سفارشی سازی انبوه (Mass-customization) استفاده می کند. در این روش به منظور بالا بردن سرعت و دقت تولید و افزایش کیفیت محصول نهایی و همچنین کاهش هزینه های ساخت، از قطعات پیش ساخته استفاده می شود. این قطعات با یراق آلات خاصی به هم متصل می شوند. محصول نهایی به صورت فلت پک برای مشتری ارسال می‌شود. بدین ترتیب مشتری به راحتی محصول مورد نظر را مونتاژ خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت ایده رو در پایان گفت: در سال های فعالیت خود توانسته‌‍‌ایم علاوه بر تجربه اجرای صدها پروژه سفارشی سازی، تقدیرنامه‌های مختلفی از پارک فناوری پردیس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون استان تهران را کسب کنیم که این موضوع اعتماد مشتریان را به ما افزایش داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir