رویـدادهـا

سومین دوره مسابقه شنا پارک فناوری پردیس برگزار شد

سومین دوره مسابقه شنا پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

سومین دوره مسابقه شنا پارک فناوری پردیس باهدف ترویج فرهنگ ورزش عمومی، با حضور 20 شرکت‌کننده در دو رده سنی جوانان و میان سالان از 7 شرکت در استخر برج فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مسابقه که به‌صورت شنای آزاد در دو مرحله مقدماتی و نهایی برنامه‌ریزی شده بود، در رده سنی زیر 40 سال شنا در 3 طول استخر و برای بالای 40 سال شنا در 2 طول استخر در نظر گرفته شد.

در پایان در رده میانسالان آقایان فردین‌پور وجدی با ثبت زمان 34/32 ثانیه مقام اول و علی صدیق با ثبت زمان 40/37 ثانیه مقام دوم هر دو از شرکت مشاوران انرژی و آقای نصرالله مطیع با ثبت زمان 47/49 از ستاد پارک به مقام سوم دست یافتند.

در رده جوانان نیز که رقابت بسیار تنگاتنگی بین ورزشکاران در جریان بود، آقایان پویا ایمان‌فر با ثبت زمان 82/28 ثانیه مقام اول و امیر کشاورز با ثبت زمان 20/29 ثانیه مقام دوم هردو از شرکت فناپ و آقای حمید محبی با ثبت زمان 96/31 ثانیه از شرکت‌ صندوق فناوری نوین به مقام سوم دست یافتند.

از نکات این دوره از مسابقات می‌توان به رقابت بسیار نزدیک و تماشایی شرکت‌کنندگان و آمادگی بدنی آن‌ها، عدم حضور قهرمانان دوره پیش در دو رده سنی و عدم کسب مقام قهرمانی توسط آقای ایمان محمدی از شرکت سبحان به دلیل خطا (عبور از لاین) با توجه به ثبت زمان بهتر نسبت به رقبا اشاره کرد.

پس از برگزاری این مسابقه ، طی مراسمی با حضور مدیران ستاد پارک فناوری پردیس و شرکت‌کنندگان، جوایز نقدی و لوح زرین به مقام آوران در محوطه استخر اهدا گردید.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir