رویـدادهـا

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری گفت:

شبکه تبادل فناوری D8 تقویت کننده ارتباطات فناورانه کشورهای اسلامی در حال توسعه است

شبکه تبادل فناوری D8 تقویت کننده ارتباطات فناورانه کشورهای اسلامی در حال توسعه است

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری گفت: شبکه تبادل فناوری D8 تقویت کننده ارتباطات فناورانه کشورهای اسلامی در حال توسعه است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امیر حسین میرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد تأسیس شبکه تبادل فناوری D8 که در پارک فناوری پردیس برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در تعاملات بین کشورهای مختلف گفت: یکی از موضوعات مهم در تعاملات بین‌المللی دولت، موضوعات مرتبط با حوزه علم، فناوری و نوآوری است.
وی افزود: شبکه تبادل فناوری D8 تقویت‌کننده ارتباطات فناورانه کشورهای اسلامی در حال توسعه است و توانسته است ظرفیت‌های جدیدی در تعاملات فناورانه بین کشورهای عضو این سازمان و سایر کشورهای اسلامی ایجاد نماید.
میرآبادی گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان دبیرخانه شبکه تبادل فناوری D8 توانسته است همکاری های مشترک گوناگونی را تعریف کند. همچنین این همکاری‌ها در سایر سازمان های بین‌المللی مانند اکو، شانگهای و بریکس در حال انجام است.
رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با اشاره به جذابیت حوزه‌های جدید فناوری از جمله حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: در حوزه های انرژی های تجدیدپذیر و محیط زیستی نشست‌های تبادل فناوری برنامه‌ریزی شده است تا منجر به تقویت همکاری‌های بین‌المللی در حوزه حفاظت از محیط زیست شود.
بر اساس این گزارش، مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد تأسیس شبکه تبادل فناوری D8 با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، مصر، الجزایر، اندونزی، مالزی، بنگلادش ، پاکستان و ترکیه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir