رویـدادهـا

گفتگو با موسس شرکت دانش‌ بنیان سنا برق توان از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس

شرکت سنا برق توان با چابکسازی و افزایش رضایت مشتریان شرکت برتر پارک در توسعه سازمانی شد

شرکت سنا برق توان با چابکسازی و افزایش رضایت مشتریان شرکت برتر پارک در توسعه سازمانی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت دانش‌ بنیان سنا برق توان از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس توانسته است با حفظ کارایی و بلوغ سازمانی، به چابکسازی شرکت و بهبود عملکرد آن دست یابد. این موضوع علاوه بر افزایش رضایت مشتریان از شرکت، باعث شد تا در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس شرکت دانش‌ بنیان سنا برق توان به عنوان شرکت برتر در حوزه توسعه سازمانی معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، توسعه سازمانی یکی از شاخص های ارزیابی شرکت های پارک فناوری پردیس برای معرفی برترین شرکت ها در اجلاس سالیانه پارک می باشد. شرکت دانش‌ بنیان SBT electric (سنا برق توان) از شرکت های عضو پارک توانسته است در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس به عنوان برترین شرکت در حوزه توسعه سازمانی معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.

امین مراد حاصل موسس و مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش‌ بنیان SBT electric (سنا برق توان) با اشاره به فعالیت شرکت از سال 1391 گفت: تحقیق و توسعه برای تولید درایوهای  الکتریکی آغاز فعالیت این شرکت بود که منجر به تولید درایو آسانسور گردید. این محصول در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس در سال 1395 و با حضور مسئولان وقت رونمایی شد.

وی افزود: در سال 1396 نیز با توجه به همکاری گسترده مجموعه با دانشگاه تهران و صدور گواهی ثبت اختراع، به عنوان شرکت برتر در حوزه همکاری های پژوهشی معرفی شد. در سال 1398 نیز با توجه به افزایش فروش 10 برابری، این مجموعه دانش بنیان به عنوان شرکت برتر در رشد اقتصادی معرفی شد.

مراد حاصل ادامه داد: با توجه به رشد در حوزه اقتصادی، رشد در حوزه سازمانی شرکت نیز مورد توجه قرار گرفت و با ارتقاء سازمانی شرکت، مسئولیت ها تعریف و مشخص شد. با انجام این فرایند و در نیمه اول سال 1401، لایه های مختلف مدیریتی کامل شد و گواهی های مدیریت بین المللی نیز اخذ گردید.

موسس شرکت دانش‌ بنیان سنا برق توان با اشاره به مشکلات ناشی از موضوعات اقتصادی گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده، با برنامه ریزی صورت گرفته مدیریت‌های میانی مجموعه کاهش یافتند و سازمان شرکت کوچک شد. این موضوع منجر به چایک سازی سازمان و افزایش رضایت مشتریان و کارکنان گردید.

مرادحاصل ادامه داد: برخورداری از تیم و فرایندهای مدیریت تحقیق و توسعه تخصصی، آموزش و ارتقای نیروی انسانی، ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش و برنامه ریزی و پیشبرد نظام مند پروژه های تحقیق و توسعه از جمله فعالیت های این شرکت در حوزه توسعه سازمانی بوده است.

بر اساس این گزارش، فرآیند ارزیابی شرکت‌های پارک فناوری پردیس از اوایل تیرماه 1402 آغاز و تا اواسط مردادماه ادامه داشت و بیش از 90 درصد از شرکت ها با تکمیل فرم های ارزیابی و ارائه مستندات در این فراخوان مشارکت کردند. برترین شرکت های پارک فناوری در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir