رویـدادهـا

ششمین دوره ی مسابقه دو پارک فناوری پردیس برگزار شد

ششمین دوره ی مسابقه دو پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

ششمین دوره مسابقه دو پارک فناوری پردیس با هدف پویایی، افزایش انگیزه و جلب توجه کارکنان شاغل در پارک به نقش مهم ورزش برای سلامتی روح و جسم با حضور جمعی از ورزشکاران شرکت‌های عضو برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در این مسابقه که با حضور ۷۵ نفر از کارکنان شرکت های عضو پارک و در یک مسافت۱۸۰۰ متری صورت پذیرفت، دو گروه سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال در کنار یکدیگر، ضلع شمالی_جنوبی پارک فناوری پردیس را در زمان ۵:۱۵دقیقه با رکورد شکنی آقای کیوان هاشمی از شرکت سفیر آبی آرام طی نمودند. آقایان محمد طولابی از شرکت سفیر آبی آرام و عباس احمدی از شرکت ارتباطات سلام مهر نوین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی بالای ۴۰ سال آقای ابوطالب شریف نتاج از شرکت سینا سل همانند سال گذشته قهرمان و آقایان نصرالله مطیع از ستاد پارک فناوری پردیس و داریوش رضایی از شرکت نو ترکیب سبحان، به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

مراسم پایانی با حضور آقایان قرائیان معاون فنی و اجرایی، نوید مدیر حراست و خردنیا مشاور رییس پارک فناوری پردیس و خان احمدی مدیر اجرایی پارس آنلاین با تقدیر از حمایت‌های شرکت گصن پارس و پرسنل شرکت‌ها که برای تشویق همکاران خود حاضر شده بودند، برگزار شد. در این برنامه علاوه بر اهدای لوح زرین و هدایای نقدی به قهرمانان، به قید قرعه به سه نفر از ۲۰ نفر اول مسابقه جایزه نفیسی نیز اهداء گردید

برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات برنامه‌های فرهنگی و ورزشی پارک فناوری پردیس، به پیام رسان‌های سروش و ایتا به نشانی techsport@ ملحق شوید.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir