رویـدادهـا

فراخوان مشارکت

صندوق توسعه فناوری‌های نوین در طرح‌های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

صندوق توسعه فناوری‌های نوین در طرح‌های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

با دیگران به اشتراک بگذارید

صندوق توسعه فناوری های نوین همزمان با نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تهران، فراخوان خود را به منظور مشارکت و سرمایه گذاری مادی و معنوی در طرح های فناورانه این حوزه منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رویداد سالیانه صنعتی و تجاری ایران در این حوزه امسال نیز با حضور جمع كثیری از شركت های توانمند داخلی و خارجی برگزار می شود.

این نمایشگاه که قرار است از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا  شود، فرصتی است تا شركت های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید فعالان و متخصصان این حوزه قرار دهند.همچنین با در نظر گرفتن روند رشد تقاضا و رشد فنی این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را توسعه دهند.

در این میان صندوق توسعه فناوری های نوین به عنوان بازوی تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور ضمن در اختیار داشتن امکان ارائه انواع خدمات مالی و تعامل با نهادهای مالی همچون بانکها و شرکت های تامین مالی، با هدف افزایش مشارکت در توسعه فناوری در حوزه نفت و گاز کشور، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.این صندوق آماده پذیرش طرح های مشارکت (نقدی و غیر نقدی) از سوی شرکت های کوچک و بزرگ، دانش بنیان و فناور فعال در این حوزه خواهد بود. این طرح ها پس از بررسی های لازم از سوی کارشناسان و تایید طرح های منتخب در کمیته های تخصصی با حضور خبرگان و فعالان این صنعت و با هدف خودکفایی و رفع نیازهای صنایع کشور مورد حمایت صندوق قرار خواهند گرفت و به صورت مستقیم و غیر مستقیم تامین مالی خواهند شد.

بر اساس این فراخوان متقاضیان و صاحبان طرح های فناورانه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می توانند طرح های خود را از تاریخ ۲۱ تا ۱۰ خردادماه از طریق لینک https://htdf.ir/plan ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۷۵۰۷۶۷۵۰-۰۲۱ (داخلی۱۰۴ و ۱۰۵) تماس حاصل فرمایند.

همچنین علاقمندان می توانند در صورت تمایل به مراجعه حضوری در ساعات برگزاری نمایشگاه به غرفه صندوق توسعه فناوری های نوین در سالن ۴۰، طبقه اول، غرفه ۵۰۶۴ مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir