رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت آریاطب فیروز در نشست رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس:

طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس نشانه پویایی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است

طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس نشانه پویایی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است

با دیگران به اشتراک بگذارید

بهروز سبکدست مدیرعامل شرکت آریاطب فیروز در نشست رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس، طراحی نشان تجاری پارک فناوری پردیس را نشانه پویایی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور برشمرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، بهروز سبکدست مدیرعامل شرکت آریاطب فیروز از شرکت های عضور پارک فناوری پردیس در نشست رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس گفت: طراحی این نشان، به معنای این است که زیست بوم نوآوری و فناوری کشور با امید و ایمان زنده و پویاست.

مدیرعامل شرکت آریاطب فیروز گفت: در چشم انداز پارک فناوری پردیس غرب آسیا نشانه گیری شده است و در حوزه تجهیزات پزشکی نیز که نیازمند تنظیم گری و رگلاتوری هستیم، پیشنهاد می شود که یک نشان تجاری یا انطباق محصول ویژه منطقه غرب آسیا طراحی و پیاده سازی شود، چنانچه اتحادیه اروپا یا آمریکا نشان تجاری خاص را دارد.

وی افزود: باید با برنامه ریزی گسترده سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور بیشتر شود تا رتبه کشور در جهان بالاتر رود که این مهم نیازمند تلاش همه جانبه است. چنانچه محصولات دانش بنیان تولید شده در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را مرهون تلاش جمعی و تقسیم کار ملی است.

بر اساس این گزارش، در مراسم رونمایی از طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس که 16 مردادماه و با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، سه دستگاه همودیالیز، دستگاه آب RO پرتابل و دستگاه آب RO مرکزی تولید شرکت آریاطب فیروز موفق به دریافت گواهی تضمین کیفیت(گارانتی) پارک فناوری پردیس شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir