رویـدادهـا

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس مطرح کرد؛

ظرفیت بالای مجتمع چند منظوره پارک در برگزاری فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

ظرفیت بالای مجتمع چند منظوره پارک در برگزاری فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس گفت: مجموعه ورزشی چند منظوره برای ورزش‌های قهرمانی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال، سالن بدنسازی و برگزاری فعالیت های تفریحی و فرهنگی، بهره‌برداری شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد شیرازنژاد گفت: این مجتمع با زیربنای تقریبی 7500 مترمربع در زمینی به مســاحت 5هزار متر مربع واقع در قطعه 213 در جنوب پارك فناوری پردیس احداث شده است.

وی افزود: با توجه به ماهیت سالن های ورزشی چند منظوره، در روند طراحی و ساخت آن با مهندسین مشاور و پیمانکاران دارای تجربه‌ی مرتبط همکاری شده است. در مرحله طراحی فاز یک مجموعه نیز از مشاورین همکار با شرکت های داخل پارک و در ادامه از خدمات سایر مشاورین و پیمانکاران استفاده شده است.

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس  گفت: طراحی اولیه این مجموعه در ابتدای سال 1398 و بر اساس زیربنای 2500 متر مربع برآورد شده بود که بر اساس نیازسنجی و خدمات قابل ارائه به شرکت های داخل پارک، به 7500 متر مربع زیر بنا و حدود 4000 متر مربع محوطه سازی افزایش یافت.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در پارک فناوری پردیس آغاز شد

توسعه 280 هکتاری پارک فناوری پردیس با همکاری وزارت راه و معاونت علمی ریاست جمهوری

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شیرازنژاد ادامه داد: ساختمان اصلی مجتمع چند منظوره، با زیربنای 5000 متر مربع و با هزینه بالغ هفتصد میلیارد ریال در مرداد سال جاری افتتاح شد. همچنین ساختمان جانبی آن با زیر بنای 2500 متر مربع در حال ساخت می باشد.

وی افزود: با توجه به استقرار گروه هاي مختلف کاری از قبیل شرکتهای دانش بنیان، شتابدهنده ها، اســتارتآپ ها و ... در پارك فناوري پردیس، علاوه بر ارائه خدمات ورزشی، خدماتی از قبیل برگزاري گردهمایی‌ها، رویدادها و مراسم مختلف شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس قابل ارائه خواهد بود.

 

ارائه خدمات مجتمع چند منظوره به متقاضیان داخل و خارج پارک

شیراز نژاد در رابطه با نحوه استفاده از امکانات این مجموعه برای شاغلین پارک و سایر افراد گفت: این مجموعه با توجه به نوع طراحی و امکانات فراهم شده قابل استفاده برای کلیه افراد و شرکتهای مستقر در پارک و همچنین متقاضیان خارج پارک می باشد. 

مدیر کل عمران و توسعه زیرساخت پارک فناوری پردیس  ادامه داد: ساختمان ورزشی چند منظوره پارک فناوری پردیس با بهره‏گیری از دانش فنی، تجربه و تخصص و به‏کارگیری به‏روزترین مواد و مصالح ساختمانی با تکنولوژی نوین ساخت‏وساز صنعتی، یکی از زیباتریـن و مدرن‏تریـن سالن های چند منظوره در شرق استان تهـران می باشد.

او افزود: معماري مورد نظر جهت ساخت این مجموعه، کاملا به روز و به دور از هرگونه زواید، در نهایت ســادگی و حفظ زیبایی، فضــایی با انرژي دارد. طراحی ساختمان با درنظر گرفتن عواملی چون تســریع، تسـهیل، صـرفه جویی و اولویت بندي در سـاخت و همچنین قابلیت نگهداريِ آسان، انجام شده است.

گفتنی است، مجتمع چند منظوره با کاربردهای ورزشی، تفریحی پارک فناوری پردیس نهم مرداد با حضور سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir