رویـدادهـا

عرضه سهام یکی دیگر از شرکت های عضو پارک در بورس

عرضه سهام یکی دیگر از شرکت های عضو پارک در بورس

با دیگران به اشتراک بگذارید

به گزارش رادیوسهام، مداح رییس دفتر خدمات توسعه بازار شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ) در خصوص حوزه فعالیت شرکت و زمان عرضه در بازار گفت: شرکت فناپ درصدد حضور در بازار سرمایه می باشد؛ اما فعلا در مراحل مقدماتی پذیرش هستیم و زمان عرضه سهم مشخص نیست.

حوزه فعالیت شرکت، ICT است و در ۶ حوزه خاص شامل حوزه زیرساخت؛ حوزه نرم افزار؛ حوزه مالی، بانکی، پرداخت؛ حوزه الکامپ و حوزه سرمایه گذاری و حوزه نوآوری فعالیت می کند. همچنین این شرکت از مزیت دیگری برخوردار است و آن هم دانش بنیان بودن فناپ می باشد و دفتر اصلی شرکت در پارک فناوری پردیس قرار دارد.

علاوه بر این، از آنجا که ۴۹ درصد از سهم هلدینگ فناپ متعلق به بانک پاسارگاد می باشد، ارتباط کاری مداوم با بانک پاسارگاد داشته و می توان گفت وجود بانک پاسارگاد به عنوان یک مشتری دائمی و استراتژیک و ارائه خدمات انفورماتیک به بانک، از مزایای فناپ است.

در حال حاضر ۲۷۰۰ نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند و واحدهای متعددی در زمینه های گوناگون مثل بورس و بانک و بیمه؛ حمل و نقل هوشمند؛ دوربین های نظارتی و دوربین های ثبت تخلف فعال هستند. از سال ۱۳۹۰ در حوزه فیبر و مراکز داده هم فعالیت داشته ایم و مجوز FCP جهت ارائه ارتباطات ثابت خط تلفن و اینترنت ؛ مجوز MVNO جهت خدمات تلفن همراه مجازی؛ و مجوز IPTV از صدا و سیما نیز دریافت شده است. دو شبکه تلویزیونی اختصاصی در بستر اینترنت به نام AIO ایجاد کرده ایم که ۶۰۰ هزار مشترک فعال دارد. در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل هم فعالیت هایی انجام شده و برند ۹۰۹۰ به عنوان سامانه حمایت از تیم ملی متعلق به فناپ می باشد.

در حوزه نوآوری و سرمایه گذاری هم چند سالی است که ورود کرده ایم و استارت آپ های زیادی هم داشته ایم که به مرحله تجاری رسیده اند.کلیه این موارد درآمدزا هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: سرمایه ثبت شده شرکت ۱۲۰ میلیارد تومان است و در صورت لحاظ مصوبه هیئت مدیره، سرمایه شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

در خصوص پیش بینی روند سودآوری شرکت فناپ هم کافی است بدانید که از ۳ سال گذشته، رتبه شرکت در رتبه بندی میزان فروش IMI از ۱۵۴ به رتبه ۱۱۲ رسیده است.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir