رویـدادهـا

مدیر عامل شرکت «سفیر آبی آرام» از اعضای پارک فناوری پردیس گفت:

علاوه بر کالا، می‌توانیم خدمات هم صادر کنیم

علاوه بر کالا، می‌توانیم خدمات هم صادر کنیم

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت‌های گروه «سفیر آبی آرام»، از اعضای پارک فناوری پردیس، در کنفرانس بین‌المللی تجارت، سرمایه گذاری و همکاری‌های اقتصادی ایران و چین، گفت: قرار نیست صادرات، فقط کالا باشد بلکه ما می توانیم خدمات را نیز، صادرکنیم.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از پایگاه خبری ایران اکونومیست،  چندی پیش کنفرانس بین‌المللی «تجارت، سرمایه‌گذاری و همکاری‌های اقتصادی ایران و چین با هدف بررسی چالش‌ها و ارائه آخرین راهکارها» با حضور بیش از ۱۰۰ فعال اقتصادی و مسئولان مرتبط بخش‌های دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی توسط موسسه بین‌المللی پژوهش‌های صنعتی ایران برگزار شد. در این کنفرانس چهار ساعته مسئولان دولتی و فعالان شرکت‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه توسعه مبادلات تجاری بین دو کشور پرداختند.

 «علیرضا حسین نژاد»، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت‌های گروه «سفیر آبی آرام»، که در پارک فناوری پردیس مستقر است، به عنوان یک فعال بخش خصوصی که سال‌ها در صنعت مراکز پاسخگویی و امداد مشتریان فعالیت کرده، به ارائه بخشی از تجربیات خود در حوزه صادرات به خصوص به کشور چین ظرف یک دهه گذشته پرداخت.

حسین نژاد گفت: گروه شرکت های سفیر به عنوان یک مرکز تماس ۲۴ ساعته با انبوهی از تماس ها از شرکت‌های بزرگ داخلی و ملی از جمله بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی با به کارگیری آخرین دست آوردها و زیرساخت‌های فنی در صنعت Call Center و Contact Center فعال است.

وی ادامه داد: در مقطعی به این فکر افتادم که به این کشورها خدمات صادر کنیم چون پایین بودن نرخ ریال به سایر ارزها فرصت‌های مناسبی را برای صادرات فراهم می کند و دلیل اصلی اش آن است که قیمت تمام شده خدمات مان که بخش اعظم آن نیروی انسانی و متخصص در کشور است، پایین است.

مدیرعامل شرکت‌های گروه سفیر آبی آرام،  تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم ایرانی‌ها و نیروی انسانی ایرانی به نسبت خیلی از کشورهای جهان به خصوص آسیایی‌ها، جنوب شرق آسیا، سریلانکا، نپال و یا هندوستان که تمام بازار کال سنتر جهان را گرفتند، بسیار باهوش‌تر هستند و در نتیجه این فرصت برای ما مهیا بود .

حسین نژاد تصریح کرد: قرار نیست صادرات، فقط کالا باشد بلکه ما می‌توانیم خدمات را نیز، صادرکنیم.

مدیر عامل سفیرآبی آرام ادامه داد: همین موضوع ما را بر آن داشت که زیرساخت‌های لازم را از نظر دانش فنی و منابع انسانی تجهیز کنیم و به عنوان یک شرکت فناور در پارک فناوری پردیس حضور یافتیم .

وی در عین‌حال بیان کرد: سفیر آبی آرام  آمادگی ارائه خدمات پاسخگوئی مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته و چند زبانه را دارد. تصورم این است که استفاده از زیرساخت‌های لازم و رفتن به سمت دانش‌بنیان شدن، می تواند امکان کاهش قیمت تمام شده برای محصولات و خدمات بخش خصوصی را فراهم کند و این اتفاق امکان صادرات را بیش از پیش فراهم می کند.

دکتر حسین‌نژاد تصریح کرد: به عنوان یک عضو کوچک بخش خصوصی توصیه می‌کنم نگرش‌مان را به سمت بازارهای خارجی به ویژه چین معطوف کنیم. چون تعداد زیاد مصرف کننده باعث می‌شود با رعایت استانداردهای مورد نیاز، ظرفیت همکاری مناسبی در راستای ارائه خدمات فناورانه و با قیمت ارزان بین دو کشور ایران و چین فراهم آید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir