رویـدادهـا

هشتمین دوره مسابقات دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس برگزار شد

علی همت پور و حسین نقدی نفرات برتر مسابقه دو پارک فناوری پردیس شدند

علی همت پور و حسین نقدی نفرات برتر مسابقه دو پارک فناوری پردیس شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

هشتمین دوره مسابقات دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس با هدف هم افزایی کارکنان و فناوران پارک برگزار شد و علی همت پور از فناپ و حسین نقدی از دایو پارس نفرات برتر مسابقه دو پارک فناوری پردیس شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هشتمین دوره مسابقات دو نیمه استقامت پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور بیش از 110 نفر از کارکنان و فناوران پارک برگزار شد. این مسابقات که هر ساله در فصل بهار در پارک فناوری پردیس برگزار می شود، در دو گروه سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال و با حضور جمعی از فناوران پارک فناوری پردیس به عنوان شرکت کننده برگزار شد.

در پایان این مسابقه مهیج، علی همت پور از شرکت فناپ در رده سنی زیر 40 سال با شکستن رکورد سال گذشته مسابقات و با رکورد 5 دقیقه 39 ثانیه به مقام اول دست یافت. سجاد نقی زاده از شرکت سازگان ارتباط و افشین مکرمی از شرکت فاران نیز رتبه های دوم و سوم این رده سنی را کسب کردند.

هم چنین حسین نقدی از شرکت دایوپارس در رده سنی بالای 40 سال به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و بهمن همتی از شرکت آریاطب و ابوطالب شریف نتاج از شرکت سیناسل رتبه های بعدی را به دست آوردند.

حسین نقدی درباره چالش های این دوره از مسابقات گفت: با توجه به برگزاری مسابقه دو در 7 دوره گذشته، از ابتدای سال جاری تمرینات خود را برای حضور در این مسابقه آغاز کردم. هم چنین مسیر برگشت با توجه به اینکه در سربالایی قرار دارد، چالش برانگیز بوده و توان بدنی بالایی را می طلبد.

علی همت پور نیز درباره این مسابقه گفت: دومین دوره حضور در این رقابت ها را تجربه کردم. مسیر رفت مسابقه با توجه به شیب مناسبی که دارد، انرژی کمتری را از شرکت کننده می گیرد ولی در مسیر برگشت و خصوصاً در چند متر پایانی باید انرژی مضاعفی را به خرج داد.

مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در حاشیه این مسابقه، برگزاری این گونه رویدادها را یکی از تمایزهای حضور در پارک های فناوری برشمرد و گفت: یکی از اهداف پارک های فناوری از جمله پارک فناوری پردیس، هم افزایی در حوزه های کاری و هم چنین ارتباطات بین کارکنان و نیروهای متخصص بین شرکت ها است.

وی افزود: در پارک های معتبر جهانی نیز نمونه این رویدادهای ورزشی که موجب آشنایی کارکنان شرکت ها با یکدیگر می شود، وجود دارد. مسابقات ورزشی برگزار شده در پارک فناوری پردیس از جمله مسابقه دو نیمه استقامت هم در همین راستا برنامه ریزی شده است.

صفاری نیا گفت: مسابقه دو پارک علاوه بر اینکه مشوق ورزشی و نمادی از توجه به سلامت جمعی کارکنان و فناوران پارک فناوری است، تعامل بین شرکت ها و کارکنان آن را بیشتر می کند و این آشنایی موجب هم افزایی کاری در آینده خواهد شد که پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است، اطلاعیه ثبت نام این مسابقه از حدود یک ماه قبل در سایت و شبکه های اجتماعی پارک منتشر و پوسترهای فراخوان مسابقه نیز در پارک فناوری پردیس نصب شد. استقبال از این دوره در مقایسه با سال‌های قبل بیشتر بود و حتی پس از پایان ثبت نام نیز تقاضاهایی برای شرکت در مسابقه وجود داشت.

گفتنی است، شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه بیمه شده و تمهیداتی مانند حضور اورژانس، بهیار و نیروهای داور و حراست برای برقراری امنیت و سلامت برگزاری مسابقه، در نظر گرفته شد. همچنین در طراحی فرم ثبت نام اطلاعاتی نظیر سن، قد و وزن شرکت کنندگان اخذ شد تا با استفاده از این اطلاعات و بر اساس جدول BMI لباس مناسب برای شرکت کنندگان تهیه گردد. هم چنین لباس ها با دو رنگ برای هر گروه سنی شماره گذاری شد.

بر اساس این گزارش، مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس در حوزه های مختلف در طول سال و با توجه به شرایط فصلی و آب و هوایی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir