رویـدادهـا

فراخوان شرکت در سومین سمپوزیم «پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»

فراخوان شرکت در سومین سمپوزیم «پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»

با دیگران به اشتراک بگذارید

سومین سمپوزیم «پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» روز پنجشنبه 20 تیرماه در مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سومین سمپوزیم «پوست، ترمیم، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» با هدف ارتقای دانش استادان و دانش آموختگان این حوزه، کمک به تجاری سازی نتایج تحقیقات و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نوپا برپا می‌شود.

قرار است در این سمپوزیم که با همکاری ستاد توسعه علوم و فناور‌ی‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود، کارگاه‌ها و سمپوزیوم‌های یک روزه‌ای نیز در سطح استان‌ها دایر شود.

محورهای این سمپوزیوم شامل «تازه‌ها و کاربردهای سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت»، «کارآزمایی‌های بالینی در سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»، «اولویت‌های تحقیقات، فناوری و پایان‌نامه‌ها»، «محصولات سلولی و پزشکی بازساختی شرکت‌های دانش بنیان» و «چشم انداز تجاری‌سازی و بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» در حوزه پوست و ترمیم است.

همچنین قرار است در حاشیه برگزاری این سمپوزیوم، علاوه بر برپایی نمایشگاه محصولات سلولی و تجهیزات مرتبط، چندین کارگاه با موضوعات «روش‌های آسلولارسازی بافت»، «کشت و فراوری فیبروبلاست و ملانوسیت در استفاده درمانی بیماری‌های پوستی» و «نانوفت و ریسل‌تراپی در حوزه زیبایی و ترمیم» روز چهارشنبه 19 تیر ماه دایر ‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی stemcell.isti.ir مراجعه یا با شماره 83532367 021 تماس حاصل کنند.

پوستر همایش را می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir