رویـدادهـا

قابل‌توجه شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ تهرانی؛

فراخوان مسابقات فوتسال جام لیگ فناوران پارک فناوری پردیس منتشر شد

فراخوان مسابقات فوتسال جام لیگ فناوران پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین دوره مسابقات فوتسال «لیگ فناوران»، جام جایزه بزرگ پارک فناوری پردیس از روز پنج‌شنبه 26 آبان ماه آغاز می‌شود. مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تا روز 19 آبان ماه می‌باشد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ اولین دوره مسابقات فوتسال «لیگ فناوران»، جام جایزه بزرگ پارک فناوری پردیس با هدف ارتقای هم‌افزایی میان شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپی برگزار می‌شود.
کارکنان و شاغلان مرد «واحدهای فناور، استارتاپی و دانش‌بنیان در استان تهران»، «واحدهای فناور عضو پارک فناوری پردیس» و «دانشگاه آزاد واحد علم‌وفناوری» در صورت احراز شرایط مندرج در فراخوان برگزاری مسابقات، اجازه شرکت در مسابقات را دارند.
الزامی است اسامي نفرات شرکت‌کننده مطابق فرم «ثبت‌نام فوتسال» پس از تائید مديرعامل شركت یا رئیس واحد تحقیقاتی مستقر در پارک، به انضمام عكس كارت ملي، تصویر بيمه ورزشي برای بازیکنان و سرپرستان، يك قطعه عكس 4*3 و آخرين ليست پرداختي بيمه و ضمانت كتبي مدیرعامل، به‌صورت اسكن شده حداکثر تا تاریخ پنج‌شنبه 19/08/1401 در قالب يك لوح فشرده به مسئول برگزاری مسابقات (مستقر در روابط عمومی ستاد پارک فناوری پردیس) و یا به‌صورت ایمیل به نشانی info@techpark.ir ارائه گردد.
کارکنان شتابدهنده‌ها، استارتاپ‌ها و مراکز رشد می‌توانند با هم در قالب یک تیم با تائید مدیر شتابدهنده‌ها یا مرکز رشد در مسابقات حضور یابند.
تعداد اعضاي هر تيم براي مسابقات 10 نفر و يك سرپرست به‌غیراز بازيكنان خواهد بود. گفتنی است، جایزه تیم اول 30 میلیون، تیم دوم 20 میلیون و تیم سوم 10 میلیون تومان و مكان برگزاري مسابقات در سالن چندمنظوره پارک فناوری پردیس خواهد بود
همچنین با توجه به تعیین ظرفیت حداکثر 24 تیم برای حضور در این دوره از مسابقات، پس از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌ها بر اساس اولویت درخواست و بررسی شرایط احراز صلاحیت حضور، ورودی دیگری برای مسابقات نخواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 76250250 داخلي 2135 (آقای فدایی) تماس حاصل نمایند.
شایان‌ذکر است، در صورت تقاضاي مازاد بر تعداد تیم‌های تعیین‌شده، از تعداد تیم‌های شركتي كه بيش از دو تيم معرفي نموده باشند، بر اساس اولويت زماني ثبت‌نام کسر خواهد شد.(12 تیم به ترتیب اولویت ثبت‌نام از واحدهای فناور پارک و 12 تیم از تیم‌های مهمان خواهند بود).
برای دریافت متن کامل فراخوان شرکت در مسابقات «لیگ فناوران» اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فرم ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir