رویـدادهـا

فراخوان معرفی طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری

فراخوان معرفی طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری

با دیگران به اشتراک بگذارید

سومین رویداد بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه (Technovest) جهت رفع نیاز سرمایه‌ای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، به همت مرکز تجاری‌سازی در تابستان جاری برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رویداد Technovest ، فرصتی است برای شرکت‌های عضو تا بتوانند سرمایه لازم برای توسعه طرح‌های فناورانه خود را از طریق مشارکت تجاری با سرمایه‌گذاران صنعتی، صندوق‌های خطرپذیر، بانک‌ها و هلدینگ‌ها بدست آورند.

همراهی شرکت در تهیه و تکمیل مستندات لازم ازجمله طرح توجیهی کسب ‌وکار، شناسایی سرمایه‌گذاران تخصصی در هر حوزه، برگزاری رویداد معرفی طرح‌ها به سرمایه‌گذاران مرتبط با حوزه فناوری طرح، مدیریت و راهبری جلسات مذاکرات سرمایه‌گذاری و ارائه تمامی مشاوره‌های لازم ازجمله مشاوره مالی و حقوقی از مهم‌ترین خدمات برای آماده‌سازی طرح‌هایی که مرحله داوری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند می‌باشد.

این رویداد که اولین بار در سال95 برگزاری شد تاکنون توانسته است طرح‌های 13 شرکت عضو را به عرضه سرمایه‌گذاران تخصصی برساند. در این میان، تعدادی از شرکت‌های دارای طرح نیز توانسته‌اند، سرمایه لازم برای اجرای طرح یا توسعه شرکت را بوسیله مکانیسم‌های طراحی‌شده در این فرایند، جذب نمایند.

شرکت‌های دارای طرح و علاقه‌مند به جذب شرکای تجاری تا 15 تیر97 می‌توانند اطلاعات طرح خود را به Investment@techpark.ir ارسال نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 76250250 داخلی 4338 تماس حاصل نمایند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir