رویـدادهـا

با هدف پذیرش واحدهای فناور، دانش‌بنیان و تولید کنندگان محصولات دارای فناوری پیشرفته؛

فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس منتشر شد

فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس جهت پذیرش واحدهای واجد شرایط فناور، دانش بنیان و تولید کننده محصولات دارای فناوری پیشرفته منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فراخوان پذیرش و واگذاری تعداد محدودی از اراضی فاز سوم پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از فازهای توسعه ناحیه نوآوری پردیس منتشر شد. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ 15 آذرماه سال جاری درخواست پذیرش و عضویت خود را ثبت کنند.

بر اساس فراخوان منتشر شده، «واحدهای تولیدی با محصولات دارای فناوری پیشرفته (Hi-tech) که ارزش افزوده محصولاتشان بالا بوده و تولیدشان مبتنی بر نیروی متخصص باشد و تولید انبوه و حجیم نداشته باشند»، «واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) صنایع بزرگ -که تولیدات آن ها در مناطقی بیرون از پارک صورت می‌ گیرد» و «آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فب‌لب‌های خاص که خدماتی با فناوری پیشرفته ارائه می‌کنند» از واحدهای فناور و دانش‌بنیان، واجد شرایط برای عضویت و استقرار در پارک فناوری پردیس هستند.

«وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی»، «هوش مصنوعی»، «برق و الکترونیک» ، «فناوری اطلاعات و ارتباطات» حوزه‌های دارای اولویت برای پذیرش و واگذاری اراضی در این فراخوان هستند. همچنین شرکت های دانش‌بنیان در اولویت واگذاری در حوزه‌های اعلامی خواهند بود.

در این مرحله تعداد 20 قطعه از کل قطعات باقیمانده در پردیس کارآفرینی (فاز 3)، قابل واگذاری است. حداقل مساحت قابل واگذاری حدود 800 متر مربع و حداکثر قطعات حدود 2000 مترمربع می‌باشد. قیمت قطعات بر اساس عواملی ازجمله: دسترسی‌ها، موقعیت، ضوابط ساخت، مساحت و...، متغیر خواهد بود و امکان تجمیع قطعات نیز قابل بررسی است.

علاوه بر تعریف شرایط اقساطی در پرداخت وجه زمین و همچنین مبلغ تشویقی به منظور تسریع در ساخت؛ امکان بهره مندی از تخفیف در صورت پرداخت نقدی وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت مطالعه شرایط کامل فراخوان، اطلاع از مزایای حضور در پارک و ثبت نام در فراخوان می توانند به آدرس phase3.techpark.ir مراجعه نمایند. شماره تلفن‌های 76250250 داخلی 2213 و 2214 نیز برای ارائه اطلاعات بیشتر و پیگیری درخواست‌های ارسالی آماده پاسخگویی می‌باشند.

شایان ذکر است، «نزدیکی و دسترسی مناسب به تهران»، «شرایط آب و هوایی و اقلیمی خوب در همجواری شهر جدید پردیس و امکان استفاده از خدمات شهری آن و همچنین شهرهای مجاور برای سکونت بهینه کارکنان شرکت‌ها»، «محیط آرام، زیبا و با امنیت بالای پارک»، «نزدیکی به مناطق صنعتی کمرد و خرمدشت به منظور تامین نیازها و برون‌سپاری تولیدی و صنعتی»، «شرایط سرمایه‌گذاری مطلوب با قیمت مناسب زمین» و فراهم شدن دسترسی شهر پردیس به تهران با شبکه مترو در آینده، ازجمله ویژگی‌های پارک فناوری پردیس است که در کنار مزایای قانونی، رفاهی و تخصصی کسب و کار، محیط مناسبی برای رشد شرکت های نوپا و بزرگ فراهم کرده است. 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir