رویـدادهـا

فستيوال «نوآوري‌هاي از پساب تا آب» برگزار مي‌شود

فستيوال «نوآوري‌هاي از پساب تا آب» برگزار مي‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

به همت شبکه فن‌بازار ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، فستیوال «نوآوری‌های از پساب تا آب» بیست و سوم تیرماه ساعت 14 الی 18 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران با اعلام این خبر افزود: فستیوال نوآوری‌های از پساب تا آب، پانزدهمین فستیوال عرضه نوآوری‌ است. انجام بیش از 35 قراردادِ سرمایه‌گذاری در اختراعات به ارزش بیش از 300 میلیارد ریال و در جریان بودن چندین مذاكره جدی سرمایه‌گذاری در اختراعات، از جمله دستاوردهای 14 فستیوال عرضه نوآوری می‌باشد كه تا كنون برگزار شده است.

وی افزود: فراخوان این رویداد در زمستان 97 اعلام و بیش از 100 طرح به دبیرخانه ارسال شده است. پس از دو مرحله ارزیابی توسط كمیته ارزیابی این فستیوال، نهایتا 8 طرحِ منتخب برای ارائه انتخاب گردیده است. برای آماده‌سازی مخترعانِ این 8 طرح، دوره آموزشی ارائه به سرمایه‌گذاران برگزار و در این دوره بررسی ابعاد بازاری و مالی طرح‌ها و كمك به تهیه فایل پرزنت آنها نیز انجام شده است.

صدرخانلو اظهار داشت: «نوآوری برای توسعه رقابت‌پذیری بنگاه‌های تولیدی و خدماتی» و «استفاده از نوآوری‌های توسعه یافته از خارج بنگاه و خرید و سرمایه‌گذاری در آنها» یكی از روش‌های مهم تأمین نوآوری‌های مورد نیاز بنگاه‌ها است.

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران اضافه کرد: فستیوال‌های تخصصی عرضه نوآوری یكی از بسترهایی است كه به بنگاه‌های فعال در حوزه‌های تخصصی مختلف كمك می‌كند با نوآوران و فناورانِ آن حوزه تعامل مستقیم داشته و در صورت توافق، نوآوری‌های مورد نیاز خود را از این روش تأمین کنند.


 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir