رویـدادهـا

فضای پارک‌های فناوری متفاوت با خیابان‌های شلوغ شهر

فضای پارک‌های فناوری متفاوت با خیابان‌های شلوغ شهر

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون فنی و اجرایی پارک فناوری پردیس با اشاره به شروع مرحله دوم "طرح ساماندهی پارک خودروها" از ابتدای تیرماه افزود: همکاری خوبی از طرف شرکت‌های مستقر و شاغلین به عمل آمد که این موضوع جای تشکر دارد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهندس محمدحسین قراییان گفت: البته اجرای این طرح زحماتی برای برخی شاغلین داشته که امیدواریم با همراهی مناسب خانواده بزرگ پارک شاهد رفع مشکلات و به ثمر نشستن طرح باشیم.

معاون فنی و اجرایی پارک فناوری گفت: افزایش حجم استقرار شرکت‌ها، افراد و خودروها در پارک و کمبود ظرفیت معابر باتوجه به روند روبه رشد پارک و همچنین تغییر کاربری پارکینگهای داخل ساختمان توسط تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها و تحمیل بار آن به معابر عمومی پارک ما را مصمم کرد تا طرح ساماندهی را پیاده کنیم.

قراییان گفت: تا پیش از اجرای طرح و به علت پارک خودرو در خیابان های فرعی، تردد دو طرفه مختل شده و سبب مشکلات عدیده ترافیکی و ایراد خسارت به برخی شرکت‌ها شده بود. از طرفی شاهد افزایش اعتراض و متاسفانه درگیری کارکنان تعدادی از شرکت‌ها ناشی از پارک خودرو توسط پرسنل همسایگان خود و بروز مشکلات ترددی برای مراجعین و کارمندان بودیم.

وی ضمن یادآور شدن این موضوع که در عملیاتی شدن طرح فقط هزینه‌های اجرای آن در نظر گرفته شده و این کار با حداقل قیمت ممکن انجام پذیرفته است افزود: درحال حاضر هزینه پیمانکار شامل اجرای زیرساخت و حقوق پرسنل از طرف پارک پرداخت می‌گردد که امکان ادامه آن به‌صورت دائمی و بلند مدت وجود نخواهد داشت.

قراییان توضیح داد: پارکینگ‌ها در نقاط مختلف ایجاد شده تا امکان دسترسی سریع برای همه شرکت‌ها فراهم باشد. همچنین امکان پارک خودرو در اراضی سایر شرکت‌ها در صورت توافق با صاحبان آن وجود دارد. شرکت‌ها می‌توانند در مدیریت و بهره برداری از پارکینگ مشارکت نموده و یا پیمانکاری که حاضر به دریافت هزینه کمتری باشد را معرفی کنند. همچنین شرکت‌‌‌هایی که پارکینگ مازاد در ساختمان خود دارند، می‌توانند آنها را با همسایگان به اشتراک بگذارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم کارکنان محترم شاغل در مجموعه پارک ما را از نظرات سازنده محروم نکرده و پیشنهادهای خود را ارائه نمایند. مجموعه پارک معتقد است هرچند اجرای این طرح زحماتی را در کوتاه مدت به‌همراه داشته، ولی در بلند مدت باعث نظم بخشی بهتر به پارک خودروها و توسعه ارتباط بین شرکت‌ها خواهد شد و انشا الله در گام‌های بعدی ضمن سامان‌دهی بیشتر فضاهای پارکینگ و تامین زیرساخت‌های لازم مانند نورپردازی و توسعه فضای سبز و ... بتوانیم مسیر محل پارک خودرو تا فضای کار هر فرد را به محیطی بانشاط و مناسب برای پیاده روی و حتی ورزش تبدیل نمائیم.

پنج پارکینگ با ظرفیت 530 خودرو همه روزه از ساعت 7 الی 20 آماده ارائه خدمت به کارکنان و محققان می‌باشد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir